yine çöküntü yaşadığım ve depresyona doğru kaydığım bir zaman tedaviye başlamıştık.
bir gün doktoruma sordum
x bey şizofreni,mani,paranoya,psikoz durumlarına ruhun kanseri derler
peki bizim rahatsızlığımız ruhun neyi ?
cevabı ruhun ülseri oldu.
ilaçlarınızı düzenli kullanırsanız hafif geçer,aksatırsanız ülser nükseder dedi.
ilgilenen arkadaşlarımla paylaşmak istedim
bir gün doktoruma sordum
x bey şizofreni,mani,paranoya,psikoz durumlarına ruhun kanseri derler
peki bizim rahatsızlığımız ruhun neyi ?
cevabı ruhun ülseri oldu.
ilaçlarınızı düzenli kullanırsanız hafif geçer,aksatırsanız ülser nükseder dedi.
ilgilenen arkadaşlarımla paylaşmak istedim
