Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Borderlineye doktorumun yorumu.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Borderlineye doktorumun yorumu.

    yine çöküntü yaşadığım ve depresyona doğru kaydığım bir zaman tedaviye başlamıştık.
    bir gün doktoruma sordum
    x bey şizofreni,mani,paranoya,psikoz durumlarına ruhun kanseri derler
    peki bizim rahatsızlığımız ruhun neyi ?
    cevabı ruhun ülseri oldu.
    ilaçlarınızı düzenli kullanırsanız hafif geçer,aksatırsanız ülser nükseder dedi.
    ilgilenen arkadaşlarımla paylaşmak istedim
İşleniyor...
X