Duyuru

Collapse
No announcement yet.

madde bağımlılığı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • madde bağımlılığı

    herkese ıyı akşamlar ben bir kamu kuruluşunda çalışıyorum. madde bağımlılığı, zararları ve alkol kullanımı hakkında görüşme konularına ihtiyacım var. branşım olmadığı için görüşmelerde biraz zorlanıyorum bu konuda yardımcı olabilirseniz sevınırım .

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: ege07 View Post
    herkese ıyı akşamlar ben bir kamu kuruluşunda çalışıyorum. madde bağımlılığı, zararları ve alkol kullanımı hakkında görüşme konularına ihtiyacım var. branşım olmadığı için görüşmelerde biraz zorlanıyorum bu konuda yardımcı olabilirseniz sevınırım .
    madde kötüdür bu kadar

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: nemesiskm View Post
      madde kötüdür bu kadar
      bana sorarsan çok güzel günler de yaşatıyor ama çok acı da çektriyor ,ne ekersen onu biçersin ..ben hala müdace ediyorum azalttım .bu aralar xanax ,rivotril,nervium gibi şeyler kullanıyorum .bunlarda sıkınıt giderici ilaçler pek bi rolu yok mdde konusunda..diğerleri ayaklarını yerden keser ama sonrası....

      Yorum

      İşleniyor...
      X