Bitkisel oldukları için Amerika ve birçok Avrupa ülkelerinde ilacı azaltıp bu bitkisel takviyelerden kullananlar varmış, özellikle 5htp yi çok duydum şimdilerde de GABA çok duyuluyor. Bu ürünleri deneyen var mı? Deneyimleriniz ya da olumlu olumsuz duyduğunuz şeyleri burada paylaşalım.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
GABA - 5HTP ve diğer bitkise takviyelerden kullanan var mı?
Collapse
X

Yorum