Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Zeytin

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Zeytin

    Yeryüzünde 100 yaşın üzerinde çok sayıda zeytin ağacının varlığı biliniyor.
    Bunun sebebi,zeytin yapraklarındaki OLEUROPEİN maddesi.
    Bu madde zeytin ağaçlarını hastalık ve zararlılardan koruyormuş.
    Ayrıca yapraklarından çıkan ELENOLATEN maddesi de zararlı virüs,bakteri ve mantarları yok ediyormuş.

    Doğanın şifa kaynağı bu ağaçtan,çeşitli sorunlarımıza faydalı olacak bazı kürler;
    EGZAMA=Eşit miktardaki zeytinyağı,çiğ süt ve su,iyice karıştırılıp egzama'ya sürülür.

    KALP VE KARACİĞER=Sabahları aç karnına bir tatlı kaşığı içilmelidir.

    NEZLE VE GRİP=Zeytin ağacının dalları ve yaprakları kaynatılarak buharı teneffüz edilir.

    ŞEKER HASTALIĞI=Yemeğe başlamadan önce 30 -35 zeytinyağı özü,bir bardak damlatılarak içilir.

    TANSİYON-YÜKSEK KOLESTEROL=4 Çay bardağı suya 20 tane zeytin yaprağı konur 3 çay bardağı su kalana kadar kaynatılıp süzülür.
    Günde bir kez bir çorba kaşığı içilir.

    Zona=Yakıcı ve dayanılmaz ağrılara sebep olan bu cilt hastalığında,önce eşit oranda karıştırılan su ve sirke ile kompres yapıldıktan sonra,zeytinyağı ile masaj yapılır... :idea:
    Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan,
    Sen erken davran, ölmeden önce uyan...

  • #2
    sağolasın iris bacı

    bende hep alternetif tıptan yani kainat eczanesinden şifa bulmaktan yanayım

    geliştirilmiş ilaçları kullanmak
    enson çaredir

    yani bence burdaki insanlarda vucutlarına zaraz veren bazı hapları kullanmaktansa bitkiler hakkında biraz bilgi edinip 0 yantesirle tedavi olabiliriz

    mesela benim bildiğim hafif depresifler için sarı kantaron çayı var

    bi bardak sıcak suya iki ç.k sarı kantaron koyup demlenilir
    altı hafta kadar hergün içilir hamilelere uygun değil yalnız

    daha detay için maranki hocan diğerleriyle yazdığı güzellik sayfasına bakabilirsiniz

    Yorum


    • #3
      Şifalı bitkiler Benim de ilgi alanıma giriyor. Paylaşım için teşekkürler...

      Bu arada melisa yaprağı sıcak suda 5 dk. demlendikten sonra içildiğinde sinirlerin yatışmasına iyi geliyor...
      Ya bir yol bul ya bir yol ac ya da yoldan cekil.

      Yorum


      • #4
        Paylaşımın için teşekkürler iris;

        Ben gözümü açtığımdan beri evimizde hep zeytinyağı kullanılıyor,dedemler zeytincilikle uğraştığı için belki de bu kadar şanslıyız,annem hemen her yemekte zeytinyağı kullanır,çoğumuzun bu yemekte de zeytinyağı kullanılır mı dediklerinde bile Ama öyle,mesela ben başka bir yerde çiçekyağıyla yapılmış bir yemek yesem tadı bana yavan gelir ve kokusunu hemen anlarım

        Bir de zeytinyağının has yani işlenmemiş olanı daha makbul,zaten rengi ve kıvamı daha ağırdır,bizimkiler zeytinyağını da kendi üretiyorlar,egeli arkadaşlar bilirler,has zaytinyağı direkt makinadan geçirilir sadece,katkı maddesi yoktur,hatta ekmek bandırıp kahvaltıda bile baharatlanıp tüketilebilir,hatta bağırsak problemleri olanlar, burnunu tıkayıp her sabah aç karnına bir çay bardağı zeytinyağı içerse,sorunun yok olduğunu göreceklerdir Gerçekten çok ama çok sağlıklı zeytin ve tüm zeytin mamulleri...
        Olmadığın insan olarak sevilmektense, olduğun insan olarak nefret edilmek iyidir.

        Yorum


        • #5
          bildiğiniz iyi bir yeşil çay markası var mı arkadaşlar?

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ozle_m_ermaid
            Paylaşımın için teşekkürler iris;

            Ben gözümü açtığımdan beri evimizde hep zeytinyağı kullanılıyor,dedemler zeytincilikle uğraştığı için belki de bu kadar şanslıyız,annem hemen her yemekte zeytinyağı kullanır,çoğumuzun bu yemekte de zeytinyağı kullanılır mı dediklerinde bile Ama öyle,mesela ben başka bir yerde çiçekyağıyla yapılmış bir yemek yesem tadı bana yavan gelir ve kokusunu hemen anlarım

            Bir de zeytinyağının has yani işlenmemiş olanı daha makbul,zaten rengi ve kıvamı daha ağırdır,bizimkiler zeytinyağını da kendi üretiyorlar,egeli arkadaşlar bilirler,has zaytinyağı direkt makinadan geçirilir sadece,katkı maddesi yoktur,hatta ekmek bandırıp kahvaltıda bile baharatlanıp tüketilebilir,hatta bağırsak problemleri olanlar, burnunu tıkayıp her sabah aç karnına bir çay bardağı zeytinyağı içerse,sorunun yok olduğunu göreceklerdir Gerçekten çok ama çok sağlıklı zeytin ve tüm zeytin mamulleri...

            Eğeli olup da zeytin yağı sevmeyen olurmu özlemç
            Hele sizinki gibi doğal elde edilenin tadı bir başka olur bizde hep çeşmedenki köylerden alırız taş sıkma derler tadı ve lezzetti mükemmel olur.Hem de her derde deva .
            Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan,
            Sen erken davran, ölmeden önce uyan...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: esin cicek
              sağolasın iris bacı

              bende hep alternetif tıptan yani kainat eczanesinden şifa bulmaktan yanayım

              geliştirilmiş ilaçları kullanmak
              enson çaredir

              yani bence burdaki insanlarda vucutlarına zaraz veren bazı hapları kullanmaktansa bitkiler hakkında biraz bilgi edinip 0 yantesirle tedavi olabiliriz

              mesela benim bildiğim hafif depresifler için sarı kantaron çayı var

              bi bardak sıcak suya iki ç.k sarı kantaron koyup demlenilir
              altı hafta kadar hergün içilir hamilelere uygun değil yalnız

              daha detay için maranki hocan diğerleriyle yazdığı güzellik sayfasına bakabilirsiniz
              Tamamen katılıyorum.....
              Kuran'da adı geçen 3 yiyecek....
              Zeytin,İncir,Bal
              maranki hocayı da sıkı takip ediyorum....

              Yorum


              • #8
                zeytin müthiş bir yiyecektir..

                Yorum


                • #9
                  Evet gerçekten güzel bir nimet, biz yemekleri genel zeytin yağlı yaparız. Zeytin ve zeytin yağının en sağlıklısı hiç bir katkı içermeyen doğal olanı. Bizim zeytin bahçemiz olduğu için hiç katkı maddesi olmadan yiyoruz.

                  Yorum


                  • #10
                    Sızma zeytinyağı ve zeytin çok faydalıymış. Hatta bazı kanser türlerine de iyi geliyormuş. Bende birkaç aydır sabahları yemeye çalışıyorum.

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X