Duyuru

Collapse
No announcement yet.

wellbutrin kullananlar yardım lütfen

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Slm bugün için hem terapiye hemde dr gittim. fakat dr iş yopunluğundan gelemedi. pazartesiye kaldı.. prozac içmiyrum.. terpilerle idare edicem yada buspon v3e xanax içicem sadece... bildiğin tek bişi var oda prozac içmeyeceğim.. şuanda da o anksiyete var ama ilaç yaptığı bambaşka bişi idi ya... şükür bu halimedde gececek sabır değil mi?

    Yorum


    • #32
      prozacı eğer likit olarak alıyosan çok az al. ama kapsülse yapacak bişey yok içme bencede. korkma yoksunluk sendromu yapmaz çünkü daha yeni başlamıştın.
      bende terapiye gidiyorum da merak ettim sana ne tür terapi uygulanıyo. mesela benimki bilişsel davranış terapisiymiş.
      HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

      Yorum


      • #33
        Kapsül ve almıyrum.. idare ediyrum anksiyeteyi ama bugün gene geldi fakat razıyım .. ilaç ile olunc daha kötü oluyor. İnşallah ilaçsı halledicem.. bu arada manevi biş daha denicem bu sabahtan itibaren hayırlsı.. denemekten birşey çıkmaz
        pazartesi günü de pikiyatriye görüncem ilaç kullanmak istemiyrum ama bakalım...
        bende aynı terapiyi alıyrum. sen sanıyrum eskişehirdesin? doğrumu bilmiyorum.
        sen terapiyi bi merezden mi yoksa hastaneden mi alıyorsun?benim bu 2. terapim şimdilik iyi .. bende düşünce akb ve anksiyete varmış.. sende?

        görüşürüz...

        Yorum


        • #34
          bende baştan anksiyete vardı sonradan depresyon eklendi. hastanede maalesef terapi yapmıyolar. özel hastaneden alıyorum terapiyi. bu denicen manevi reçeteyi banada söylersen sevinirim bende deneyeyim bari
          HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

          Yorum


          • #35
            Msj attım

            Yorum


            • #36
              bir haftadan beri bende kullanmaya başladım bu ilacı. doktorum seni canlandıracak demişti yazarken. hakikatende öyle oldu. ama bu hal geçici bi durummu yoksa benim kronik depresyonuma dayanamayıp öteki ilaçlar gibi zamanla pesmi eder bilemem

              edit: bu ilaçla beraber modiodal ve anafranil de yazdı doktor. onlarında bu canlanmaya katkısı olabilir tabi
              Last edited by yalnizzadam; 15-11-2010, 12:20 AM.
              "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


              YAVAŞLA!!!
              BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


              [/CENTER][/SIZE]

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                Sevindim, bir kimyasal nasıl da etkili olabiliyor öyle değil mi? Muhtemelen plasebo yaşıyorsun... Hoşçakal.
                Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                Başta canlanma hissedersin sonra o etkinin placebo olduğunu farkedersin... Yine kısır döngüye girersin merak etme
                arkadaşım neden moral bouyosun anlamadım. ha bire plasebo plasebo deyip duruyon bu ilaçların hiçmi yararı yok. plaseboysa bunların yararları hep. o zaman eşimiz akrabamız bize bonibon içirsinler şişeye koyup.
                yine kısır döngüye girersin de ne demek biraz moral ve umut verici ol olmicaksanda lütfen olumsuz mesajlar yazma.
                eğer sende ilaç kullanıp fayda görmeyenlerdensen eğer doktora ilacını değiştirmesini söyle elbet biri etki edicektir. ama sen hepsini plasebo sayıp nasılsa kısır döngüye giricem dersen oda senin bileceğin iş.
                iyi mesajlarını bekliyorum.
                HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                Yorum


                • #38
                  Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                  Başta canlanma hissedersin sonra o etkinin placebo olduğunu farkedersin... Yine kısır döngüye girersin merak etme
                  sen karamsarlığını başkalarına bulaştırma bence. çok meraklssın galiba hep hasta kalmaya.
                  "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


                  YAVAŞLA!!!
                  BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


                  [/CENTER][/SIZE]

                  Yorum


                  • #39
                    Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                    Sen kimsin de beni hasta ilan ediyorsun?

                    O benim görüşüm, hem niye iyi şeyler yazmak zorunda olayım, olanları söylüyorum. İyileştiğin zaman, ki böyle bir şey olmayacak, mesaj atarsın beni de zor duruma düşürürsün. Hadi hoşçakal.
                    kendin ilan ediyorsun hasta olduğunu. sağlıklı bir bilince sahip insan, başkalarının hastalığıyla eğleniyor gibi "yine hasta olacaksın, iyileşmeyeceksin, kısır döngüye gireceksin" gibi cümleler kullanıp ardından sırıtmaz.
                    "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


                    YAVAŞLA!!!
                    BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


                    [/CENTER][/SIZE]

                    Yorum


                    • #40
                      Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                      Sen kimsin de beni hasta ilan ediyorsun?

                      O benim görüşüm, hem niye iyi şeyler yazmak zorunda olayım, olanları söylüyorum. İyileştiğin zaman, ki böyle bir şey olmayacak, mesaj atarsın beni de zor duruma düşürürsün. Hadi hoşçakal.
                      iyi şeyler yazmak zorunda olmadığın gibi kısır döngüye gireceksin diyerek kahinlik etmekte ne kadar doğru bilemiyorum.
                      en son yazdığın mesajdaki gibi daha olumlu mesajlar yazmanı temenni ederim. görüşler her zaman tabiki önemli ama moral bozacak yönde olmaması daha iyi değilmi ?
                      HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                      Yorum


                      • #41
                        yalnızzadam arkadaşım; ilacına yeni başlamışsın şimdiden bu kadar bile etki etmesi sevindirici. doktorum wellbutrinin hem erken etki eden, hemde yan etsisi az olan ilaçlardan olduğunu söyledi. bence sadece iştah kapanması oldu. şimdilerde onuda aşıyorum. bundan 25 gün önce yataktan çıkamicak durumdaydım ve hastaneye o şekilde gittim. tedaviden önce hemen müşahede odasında serum takıldı ve sonra ilaçlarım yazıldı.
                        yani ilacımız güvenilir ve etkisi diğer ilaçlara göre daha olumlu bi ilaç hiç kafana takmadan kullan. benim 25 gün oldu. kafana takılan bişey olursa çekinmeden sor arkadaşım.
                        şimdiden geçmiş olsun.
                        HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                        Yorum


                        • #42
                          sertralin arkadaşım yorumun insanı üzmesi ayrı karamsarlığa ve paniğe sürüklemesi ayrı. zaten ilaçlar konusunda oldukça hassasım çünkü bi çeşit zehirlenme gibi bişey yaşadım. benim tepkim bundan. pozitif olalım pozitif yaşayalım. sende pozitif mesajlar yaz ok )
                          HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                          Yorum


                          • #43
                            Orjinal yazı sahibi: angelcan View Post
                            yalnızzadam arkadaşım; ilacına yeni başlamışsın şimdiden bu kadar bile etki etmesi sevindirici. doktorum wellbutrinin hem erken etki eden, hemde yan etsisi az olan ilaçlardan olduğunu söyledi. bence sadece iştah kapanması oldu. şimdilerde onuda aşıyorum. bundan 25 gün önce yataktan çıkamicak durumdaydım ve hastaneye o şekilde gittim. tedaviden önce hemen müşahede odasında serum takıldı ve sonra ilaçlarım yazıldı.
                            yani ilacımız güvenilir ve etkisi diğer ilaçlara göre daha olumlu bi ilaç hiç kafana takmadan kullan. benim 25 gün oldu. kafana takılan bişey olursa çekinmeden sor arkadaşım.
                            şimdiden geçmiş olsun.
                            teşekkür ederim. bende her hangi bir yan tesir meydana getirmedi. ve şu an en fazla ihtiyacım olan enerjiyi sağladı.

                            ilaçları hiç kimse zevk aldığı için içmez. mecbur kaldığı ve başka bir çaresi kalmadığı için içer. yan tesiri olduğunu bilsende yine mecbursun içmeye. ve ayrıca bırakın doktorculuk oynamayı da ilaç kullanımının gerekli olup olmadığına doktor karar versin.
                            "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


                            YAVAŞLA!!!
                            BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


                            [/CENTER][/SIZE]

                            Yorum


                            • #44
                              doktorculuk oynamak ? bu bana ithafen yazılmış bir cümlemi acaba merak ettim ?
                              HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                              Yorum


                              • #45
                                Orjinal yazı sahibi: angelcan View Post
                                doktorculuk oynamak ? bu bana ithafen yazılmış bir cümlemi acaba merak ettim ?
                                sizinle ilgisi yok.

                                ben, kati surette ilaç kullanımını reddeden, insanları yanlış yönlendiren sadece terapi veya çevre desteği ile iyileşmenin olabileceğini söyleyen kişilere kızıyorum. siz; durumu ağır, hareketleri yavaşlamış, sağlıklı düşünemeyen, cesedini sürükleyerek taşıyan robot gibi yürümeye başlamış, bir hastaya istediğiniz kadar terapi yapın, en iyi arkadaşlarının arasına koyun, istediği herşeyi verin yine iyileştirmezsiniz. çünkü hastalığın biyolojik boyutu var ve iyileşebilmesi için ilaç tedavisi gerekiyor. terapi ilacın tamamlayacı unsurudur ve iyileşebilmek için şarttır.

                                fakat ilaç alan her hasta iyileşmiyor. çünkü ilaç depresyona iten sebepleri ortadan kaldırmıyor. sorunları çözmüyor. sebepler tekrar ettikçe sonuçta doğal olarak tekrarlamaya devam ediyor. çevre desteği ve terapi gerekiyor buradada.

                                özetlersem sadece ilaçla olmaz ama bazen ilaçsızda olmaz.
                                "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


                                YAVAŞLA!!!
                                BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


                                [/CENTER][/SIZE]

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X