Duyuru

Collapse
No announcement yet.

DİDERAL

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • DİDERAL

    Mrhb arkadaşlar . Bu illetten kurtulmak için 2 ilaç kulanacağız, daha doğrusu ben böyle yaptım ve hiçbir zaman doktor yardımı almadan. Şimdi o kadar rahatım ki hemde heryerde ben bile kendimi tanımakta zorluk çekiyorum. Fazla uzatmayalım yoksa kalpden gideceksiniz:)

    Birinci ilacımız DİDERAL: Reçetesiz satılıyor, Kutusunda 50 tane var ve fiyatı 3,75 kırmızı tabletler halinde. Bu ilacın etkisi 1 saat içinde başlıyor ve gün boyu yeterli oluyor. Etkileri: Titremeye , heyecanlanmaya, kalp atışlarını(çarpıntıyı) yok ediyor

    İkinci ilacımız AURORİX: Reçetesiz satılıyor, Kutusunda 30 tane var, fiyatı 150mg 14,50 YTL. Sosyal ortamlara girdiğinizde rahatlamanızı sağlıyor. etkisini göstermesi için 3-4 ay gerekiyor.

    Hemen şunu belirtiyim Dideral kesin bir çözüm değil ama gününüzü kurtarıyor, hemde öyle 2-3 ay beklemenizede gerek yok etkisini hemen gösteriyor.Bunla birlikte aurorix kullanın 4 ay sonra aurorix'in etkisiyle birlikte ; Hala hayatta olduğunuz için ilk defa mutlu olacaksınız.
    Ben bu acıyı yaşadım ve bu acıyı artık kimsenin çekmesini istemiyorum. Herşey eskiden olduğu gibi güzel olacak. Güneş hergün yeniden doğuyor.
    NEW DOĞUŞ. ARKADAŞLAR BUNU Bİ SİTEDEN ALDIM BU İLAÇ HAİKATEN İŞE YARIYOMU ACABA KULLANAN VARMI?

  • #2
    slm

    Önce hoşgeldin diyeyim alen 34,
    Aslında bu ilacın ne için kullanıldığı yazıdan pek anlaşılmıyor gibi. Herhalde depresyon ve bunu içeren bazı sıkıntıl durumundan bahsedilmiş. Ben iki ilacı da kullandım. Aurorix bildiğim kadarıyla bir antidepresan. Çok önce kullandığım için etkisini ve işe yarayıp yaramadığını tam hatırlamıyorum. Aslında bir kutuyu birden içmiştim ve kulak çınlaması dışında, çok mutlu olmuştum. Aman tabi kimseye tavsiye etmiyorum çünkü birşey olacak diye sonradan çok korkup pişman olmuştum.

    Dideral'i ise okulu bitirmede kullandım. Yani topluluk karşısında heyecandan konuşamama gibi çok zor bir durumum vardı. Bu yüzden okuldan uzaklaşmış ve devamsızlıktan atılmıştım. Teorik derslerimizde hep seminer çalışmaları ve sunumlar vardı. Okula döndüğümde doktorum bana bu ilacı sadece seminerim olduğu zaman, konuşmamdan önce, heyecan ve çarpıntımı önlemek için vermişti. Dozunu da kendime göre ayarlamamı istedi. Çünkü çok fazla alınırsa tansiyonu çok düşüreceği için tehlikeli olabiliyormuş. Bende işe yaradı. Yani heyecanım ortadan kalktığı için hazırladığım konuları çok rahat sunma imkanı elde ettim. Ve başarıyla okulumu bitirdim. Ancak dediğim gibi ilaçları ancak doktor kontrolünde almak lazım. Çünkü herkesin rahatsızlığı ve şiddeti aynı olmuyor ve ilaçlar herkese aynı etkiyi yapmayabiliyor. Yani zaten Aurorix'i bir tıp öğrencisi arkadaşım tavsiye etmişti. Doktora gittiğimde değiştirmişti sanırım. O yüzden ilaç kullanmadan önce bir uzmana gitmek ve onun tavsiyesiyle hareket etmek gerekli.

    Yorum


    • #3
      slm

      Ayrıca belirtmek isterim ki, her ilacın yan etkisi oluyor. Dideral benim gibilerin durumunda da zırt pırt alınacak bir ilaç değil. Yani heyecanı ve çarpıntıyı önlemenin yanı sıra sersemlik ve başdönmesi yapıyor. Çok alınırsa da tansiyonu oldukça düşürüyor. Normal zamanlarda içmeyi tercih etmem o yüzden. Sadece çok gerekli bu gibi durumlarda alırım. Her ne kadar reçetesiz satılsa da doktora sormak şart bence, ilaçların birbirleriyle olumsuz etkileşimi, bir başka rahatsızlığınız varsa o durumda kullanıp kullanamayacağınız ve size uygun olup olmadığı gibi durumlar var. O yüzden aman kimse ezbere ilaç kullanmasın.

      Yorum


      • #4
        hoşbulduk

        hoışbulduk kardeşim sağolasın ben şu anda sınıfta derslere giremeyecek kadar kötüyüm üni3.sınıftayım derslerim bombok bu gidişle 5e uzicak kızarmaktan korkuyorum aşırıderecede kızarıyorum bi kızardığım zaman 3-4 saat kızarıyorum ya böyle iğrenç bişe varmı ya kendim olsam rahat olsam wallada billada showman olurum kardeşim mesela bak dudaklarım kalın herkes öyle diyo buda beni rahatsız etmeye başladı belki benim kzıarmamın nedeni budur ama sanmıyorum estetk olsam bile bu devam eder gibi geliyo bana kendmi tanımak istiyorum hep sosyal maske takarak gezmekten bıktım artık görüşmek üzere

        Yorum


        • #5
          slm

          Anlıyorum alen,
          Ben okulumu ayrı olduğum yıllar dahil, 10 yılda bitirdim desem. Bu kötü bir durum ve sene kaybına da yazık tabi. Sen kızarmaktan bahsetmişsin, ben kızarmıyorum ama o kadar kötü oluyorum ki. Topluluk karşısında konuşmaya başladığımda ayaklarım yerden kesiliyor heyecandan, boşlukta asılı kalıyorum adeta. Sesim titriyor, sanki ağlamaklı oluyorum. Bu yüzden hocama araştırmamı yapıp hazırladığımı ancak bu sebeplerle anlatamayacağımı söylediğimde bana bir üniversite öğrencisi her koşulda ve ortamda konuşabilmeli kendini ifade edebilmeli, bu çok büyük bir eksiklik diyerek beni herkesin içinde küçük düşürmüştü.
          O günden sonra okula gidememiştim zaten Aslında arkadaş ortamlarında ben de espri yapmayı, konuşmayı, paylaşmayı çok seven biriyim. Aman ne olur bir an önce bir uzmana danış da benim gibi gereksiz sene kaybı yaşam. Zaman çok değerli. Ayrıca bu başarılı olabileceğimiz halde, bu sebeple başarısız olmak insanı çok olumsuz etkiliyor. Kendimize güvenimizi sarsıyor. Depresyona bile neden olabiliyor. Bence bir terapiste gidip danışmakta fayda var, manevi olarak terapiyle de çok desteğini gördüm. Onun sayesinde okulu bitirdim diyebilirim. Estetiğe gerek olduğunu sanmıyorum. Bence uzmana danış ve bu gereksiz sıkıntıdan kurtul ki gereksiz yere başarısız olma. Derslerinde başarılar ve mutlu bir yaşam dilerim. Sevgiler arkadaşım...

          Yorum


          • #6
            Sevgili Alen34, aynı yazıyı Sosyal Fobi forumuna da göndermiştin ve epey tepki almıştı sanırım. Bunun sebebi, bahsettiğin ilaçların ciddi yan etkileri olabilmesi ve bonibon gibi Doktorsuz, reçetesiz alınmasının sakıncalarının bulunması. Aşağıda vereceğim linklerden {umarım sakıncası yoktur} Aurorix ve Dideral hakkındaki muhtelif tartışmaları inceleyebilirsin... Sevgiler, aurelia~

            http://www.sosyal-fobi.net/forum/vie...962&highlight=
            http://www.sosyal-fobi.net/forum/vie...ighlight=#6379

            Yorum


            • #7
              anksiyete yada SF nedeniyle uykusuzluk çekenlere L-Theanine tavsiye ediyorum. %100 saflıkta . Fiyat biraz tuzlu ama olsun 39 ytl türkiye de sadece bir eczanede buldum. internette araştırma yaparken buldum. günde 1 adet alıyorsunuz. Hem anksiyetenizi azaltıyor hem de rahat bir uyku . başınızı yastığa bırakıyorsunuz yedi yedibuçuk saat sonra kendiliğinden uyanıyorsunuz ve de rahatsınız. aslında bu ürün avrupa da seredyn adı altında L-theanine kediotu kökü ve passiflora dan oluşuyor.Ama türkiyede bu üçünü ayrı ayrı bulabilirsiniz. L-theanine www.eczanegamze.com da var. 2 aydır kullanıyorum.SF için bir doktor adayı olarak destekleyici olduğunu söyleyebilirim. 8O
              selamlar

              Yorum


              • #8
                diderali 1 tane mi kullanmak daha iyi yoksa yarım mı?
                Bir fasılda çare yaz,ağla ince saz...

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ipekce
                  diderali 1 tane mi kullanmak daha iyi yoksa yarım mı?
                  kişiden kişiye göre doz olayı değişir

                  Yorum


                  • #10
                    dideral adrenalin bloke ederek kalb atış hızını yavaşlatır.dozunu ayarlamak çok önemlidir.örneğin çeyrek bile içsem kalp atışımı çok yavaşlatıyor ve koşamıyorum hatta tansiyonum düşüyor.ama bazı hastalarda günde 2-4 tane bile verilebilmektedir.dideral sosyal fobi yada anksiyeteyi tedavi etmez sadece bastırır.diderali sadece özel durumlarda kullanıyorum.

                    geçen sene ünv 4. sınıftaydım sunum yapılması gerekiyodu.bende çok heyecanlanıyodum.sunumdan önce çeyrek içtim ve sınıfta en rahat sunumu ben yaptım.gerçekten çok işe yaramıştı.reçetesiz satılır ve 4,9 ytl gibi çok ucuz bir ilaçdır

                    Yorum


                    • #11
                      Sanırım dideral sosyal fobi tedavisinde kullanılıyor tedavi amaçlı
                      Ama reçetesiz satıldığını bilmiyordum.

                      dost84 sen yolunu bulmuşsun heyecanlı anlardan önce o zaman ilacı almak iyi birşey.Hem de ortamlara alışmış olursun.
                      Ama ben kalbimin atışını duymak isterim
                      -O Seyyıdınden Kacan bir kole...SnN

                      Yorum


                      • #12
                        Öncelikle doktor kontrolü dışında ilaç kullanmak çok yanlış.Ben diderali 2 sene boyunca kullandım farklı dozlarda ama genellikle 1 adet alıyordum.Bazı kişiler diderali bıraktığım zaman kalp atışlarımın yine aynı şekilde hızlanacağını söylüyorlardı fakat çok şükür böyle bir durum yaşamadım.3 ay oldu bırakalı ve kesinlikle çarpıntım olmadı hatta atak yaşadığım zamanlarda bile çarpıntım olmadı.Ben diderali sosyalfobi ve panik atak için kullandım.Herkese SEVGİLER.

                        Yorum


                        • #13
                          slm arkadaşım ben 1 aydır diderali günde iki doz halinde alıyorum bi faydasını göremedim cevabını bekliyorum

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: ceubber
                            slm arkadaşım ben 1 aydır diderali günde iki doz halinde alıyorum bi faydasını göremedim cevabını bekliyorum
                            bunun cevabını burada bulamazsın.
                            sana diderali veren doktora sormalısın!!

                            geçmiş olsun.

                            Yorum


                            • #15
                              Bende dr kontrolünde 3 ay kadar bir süre yarım yarım kullandım..akşam sabah...gerçekten çok etkili bir ilaç..anksiyete yaşamamı engeliyordu..kendime güvenimi kazandım bu ilaç sayesinde..uzun süre kullanmmam gerekiyordu biraz daha sanırım ama dr um kesti..ve ara ara yaşadım bazı sorunlar..tekrara başlattı..ama ben içmedim..bende birşey yapacağım zaman yarım alıyorum o bana bikaçgün yetiyor..yada ben öle hisediyorum..iyi geliyor yanii..heycan duycağımı hissettiğim zamanlarda içiyorum..belki yanlış ama iyi geliyor..dr uma sordum birşey olmaz dedi..şimdilik iyiyim çok şükür..ara ara kalp atımlarımı hissediyorum ama sallamıyorum..ve bi zaman sonra kendiliğinden yok oluyor..şimdi lustral le kendimi buldum diyebilirim keşke en başlarda bu ilaçla tanışsaydım..sadece bu ilaçla o kadar iyiym ki doğru ilaç buludum sonunda..dr um sayesinde birde tabi..dr umu çok seviyorum süper bi insan... :lol:
                              Son pişmanlık neye yarar......

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X