Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yanetkilerin çözümü yok mu?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • yanetkilerin çözümü yok mu?

    ben paxil ve dideral kullanıyorm paxill bende unutkanlık ve dalgınlık yapıyorr,bunun çözümü yok mudur ? extra taksviye ilaç falan gibi ben bu yuzden ilacı bıraktım çunku iş hayatında buyuk hatalar yapmama sebep oluyordu,ne yapmam gerekirr? yardımlarınızı beklıyormm..

  • #2
    mesela ben doktoruma danışmadım birden bıraktımm onun için extra ilaç verir mi unutkanlık benm için önemli bi nokta işyerınde sorun yaşıyorm yapmam gereken şeyi unutuyormmm
    Last edited by iyimser; 24-05-2011, 01:13 PM.

    Yorum


    • #3
      Öncelikle yan etki denilen konunun nerden kaynaklandığını tespit etmek gerekir.
      Sonra eğer ilaçtansa çözüm muadil ilaç kullanmak olabilir. Tabii buna doktor karar vermeli.
      Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

      Yorum


      • #4
        en kotu yan etki dişe etki bence ne olacagını bilemiyorsun,şekerin azalır artar anlarsın ama,diş ağrıyınca neden ağrı veriyor?ben seroqueli hem buyuzden hemde iştah dengesizliği yuzunden bıraktım,ayrıca citolesde bole bi sorum var galiba hafif diyor lar ama bilmiyorum ,bence ilacı bırakmak veya değiştirmek lazım..bu tur yan etilerde,uykusuzluk felan bu tür yan etkiler çok önemli degil benim için,iştah ve dişe dokunmasın yeter

        Yorum


        • #5
          birden kesmek ilaçları zararlı

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: aycammm View Post
            birden kesmek ilaçları zararlı
            bence degil,yani en azından benim için,ben kötu bi yanetkide ,hiç tereddüt etmeden bırakırım valla sonra geri dönüşü olamayabiliyor

            Yorum


            • #7
              ben bırakmıştım 6 günde 5 kilo verdirdi daha ne yapsaydım bırakmayıpta aşırı iştahsızlık yapıyordu ilaç bende

              Yorum

              İşleniyor...
              X