Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Paxil kullandıkca etkisini görmem azaldı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Paxil kullandıkca etkisini görmem azaldı

    8-10 aydır paxil kullanıyordum,1 ay önce bıraktım.İlk kullanmamdan itibaren 3-4 ay çok iyi geldi.Mantıklı düşünmemi sağladı ancak bu süreden sonra kademeli olarak etkisinin azaldığını hissettim ve son zamanlarda neredeyse hiç etkisi yoktu.Şuan bıraktım ve neredeyse eski halime döndüm.Pazartesi doktora gidicem ancak böyle etkisinin azalması normal miydi?

  • #2
    kaç mg kullandın, rahatsızlığın neydi?
    wellcome to the desert of the real.

    Yorum


    • #3
      20mg kullandım.Sosyal fobi+ sinirimi kontrol etmekte güçlük çekme

      Yorum


      • #4
        doktor dozunu artırman gerektiğini söylemedimi hiç
        wellcome to the desert of the real.

        Yorum


        • #5
          Keyfe göre bırakma veya doz ayarlama olayına gırmeyın derım,bı doktor bısı verdıyse kotu de gelse ona sorarak bırakın yada azaltın yoksa daha zararlı olabılır...
          "Every man dies - Not every man really lives"

          Yorum


          • #6
            bu paxilin bulanık işeme gibi bir yan etkisi varmı acaba.prospektüste öyle bişey yazmıyor ama pırıl pırıl işeyen ben nedense son günlerde bulanık işemekteyim
            wellcome to the desert of the real.

            Yorum


            • #7
              1 ay kullandım bıraktım şuan daha iyiyim

              Yorum

              İşleniyor...
              X