Paxil kullanmadan önce normal sayılabilir bir sürede boşalıyordum.Paxili kullanınca boşalmam imkansız gibi birşeydi çok zorlanıyodum şuan paxili bıraktım acayip erken boşalıyorum ilacın yan etkisimi acaba ilerde sorun çözülür mü?Benim gibi sorun yaşayan varmı?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Paxili Bıraktım Ama Çok Çok Erken Boşalıyorum
Collapse
X

Yorum