Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Paxili Bıraktım Ama Çok Çok Erken Boşalıyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Paxili Bıraktım Ama Çok Çok Erken Boşalıyorum

    Paxil kullanmadan önce normal sayılabilir bir sürede boşalıyordum.Paxili kullanınca boşalmam imkansız gibi birşeydi çok zorlanıyodum şuan paxili bıraktım acayip erken boşalıyorum ilacın yan etkisimi acaba ilerde sorun çözülür mü?Benim gibi sorun yaşayan varmı?

  • #2
    1-2 hafta böyle sürer sonra normale döner

    Yorum


    • #3
      Hala aynı böyle giderse paxile yeniden başlıcam.Yalnız korkuyorumda ya ilerde paxili bırakınca bundan daha kötüsü olursa diye ancak 1 dk.dan az sürede boşalmaktanda zevk alamıyorum

      Yorum


      • #4
        Tamamıyla ilacın etkisi, eğer iyileştiğin için pazxili bıraktıysan sadece erken boşalma yüzünden sakın başlama. O ilacı bırakmak bile büyük maharettir.

        Yorum

        İşleniyor...
        X