Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Allah Allah illa kalp hastasımı olmak gerekiyor doktorun bir bildiği vardır ayrıca süpermiş bu dideral ya en ufak bir şeyde kalbim acayip hızlı atardı şimdi normal )
Ya İslamda yükselirsin, Ya inkarda çürürsün, Yol mezarda bitmiyor, Gittiğinde görürsün.
o ilacı ben de kullandım güzel bir ilaç, yan etkisini görmedim hala bazen tansiyon oynadığında atarım bitane ii gelir.tabi doktor nasıl verdiyse öle kullanmak lasım.
Mende mecnûn'dan füzûn âşıklık isti'dâdı var. Gerçek âşık-i sâdık menem mecnûn'un ancak adı var. Merdivenlerden çıkarken, orada olmayan bir adamla karşılaştım, bugün de orada değildi. keşke dedim... keşke gitse... Sessizlik çok gürültülü. Hayatın en ama en tatlı yanı çok acı olması. Çok yoruldum artık, BURAYA KADARMIŞ... Bıktım Bu Akıl Oyunlarından Bıktım... Gayrı DAYANACAK ÖZÜM KALMADI Aman...
inşallah şimdiden bile etkisini hissetmeye başladım daha ilk günüm doktorum sürekli kullan dedi hapların bitince gel konuşuruz ona göre bir yola varırız dedi
Ya İslamda yükselirsin, Ya inkarda çürürsün, Yol mezarda bitmiyor, Gittiğinde görürsün.
Yorum