Duyuru

Collapse
No announcement yet.

cipralex20mg +gyrex 100 majör depresyon?YARDIMMM

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • cipralex20mg +gyrex 100 majör depresyon?YARDIMMM

    annem majör depresyon hastası geçen hafta doktorunu değiştirdik yakalşık sanırım 4 yıldır tedavi görüyor bu aralar sıkıntısı artmıştı biz de başka bir dokrora gidelim dedik o da majör depresyon tanısıyla gündüz cipralex 20mg gece gyrex 100 verdi ilaçları kullanıyor 1hafta oldu ama hala çook sıkıntılı sürekli ben cook kötüyüm diyor yatıyor kalkıyor ,kimse gelmesin diyor bir yere gitmek istemiyor acaba bu ilaçlarda mı ağır geldi ya da zamanla azalırmı ki sıkıntısı,bu arada 10 tane de dodex b 12 iğnesi var onu da yaptıryoruz ama hayırlısı inşaALLAH yorumlarınız bekliyorum uzmanlarda okuyormu bu mesajları cevap yazarlarsa sevinirim..

  • #2
    çok geçmiş olsun. Anneniz bayağı bir kötü durumda belli ki. 1-2 ay rahatlaması için xanax verilebilirdi bence antidepresanın yanında. Cipralexi ben de bir dönem kullandım, o zamanlar hayatımın en kötü günlerini yaşıyodum ama cipralex zerre gram fayda etmemişti bana. Dr. bir antidepresan bir de antipsikotik vermiş. Sanırım gyrex(antipsikotik) ağır gelmiş olabilir. Bence verilmemesi daha iyi olurdu. Yine de ilacı 1-2 ay kullanın fayda etmesse ilacı değiştirsinler. geçmiş olsun

    Yorum


    • #3
      çook sağolun bilemiyoruz ki sürekli ilaç değiştirmek de iyi değil biraz daha kullansın bakalım belli bir süre geçmeden de belli olmuyor ki eski doktoruna mı tekrar gidip sorsak insan dr değiştirdiğine de pişman mı oluyor anlayamadım hayırlısı Allah tan ..

      Yorum


      • #4
        gyrex i uyku için kullanıyorum arada
        cipralexi de bi dönem içmiştim idaree eder işte
        annenize dua edin sırfilçala olmaz bu işler

        Yorum


        • #5
          etmezmiyim hep dua ediyoruz bu ara anneannem de yoğun bakımda annemin hasatlığı iyice arttı ,siz nasıl oldunuz sizinki de majör depresyon ?

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: pretty07 View Post
            annem majör depresyon hastası geçen hafta doktorunu değiştirdik yakalşık sanırım 4 yıldır tedavi görüyor bu aralar sıkıntısı artmıştı biz de başka bir dokrora gidelim dedik o da majör depresyon tanısıyla gündüz cipralex 20mg gece gyrex 100 verdi ilaçları kullanıyor 1hafta oldu ama hala çook sıkıntılı sürekli ben cook kötüyüm diyor yatıyor kalkıyor ,kimse gelmesin diyor bir yere gitmek istemiyor acaba bu ilaçlarda mı ağır geldi ya da zamanla azalırmı ki sıkıntısı,bu arada 10 tane de dodex b 12 iğnesi var onu da yaptıryoruz ama hayırlısı inşaALLAH yorumlarınız bekliyorum uzmanlarda okuyormu bu mesajları cevap yazarlarsa sevinirim..
            cipralex ve gyrex, bu ilaçlar basit depresyon ilaçlarıdır, ağır gelmez merak etme....gyrex; seroquel muadili bir ilaçtır, genelde uyku problemi olanlar kullanır, xanax kullansın diyeceğim ama o da çok ağır bir ilaç, doktor kontrolünde kullanılmazsa ağır sonuçlara neden olabilir, bu yüzden tekrar doktora danışmanızda fayda var, gidin doktora anlatın durumu, o size yardımcı olacaktır....
            Last edited by Alexis Sánchez; 06-08-2012, 11:25 PM.

            Yorum


            • #7
              yarın doktorla tekrar görüşmeyi düşünüyoruz kısmet olursa muhtemelen ilaçlar hemen ettkisini göstermez bekleyin diyebilir ama hayırlısı bakalım bu arada ben hacamatı araştırıyorum ruhsal hastalıklara da iyi geliyormuş hem sünnet ama işin uzmanını ehlini bulmak lazım yaptıranlar genelde memnun..

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: pretty07 View Post
                yarın doktorla tekrar görüşmeyi düşünüyoruz kısmet olursa muhtemelen ilaçlar hemen ettkisini göstermez bekleyin diyebilir ama hayırlısı bakalım bu arada ben hacamatı araştırıyorum ruhsal hastalıklara da iyi geliyormuş hem sünnet ama işin uzmanını ehlini bulmak lazım yaptıranlar genelde memnun..
                doktorla tekrar görüşmeniz, sizin için en hayırlısı olacaktır..ilaçların etkisini hemen olmasa bile bir hafta içinde göstermesi lazımdı..ancak siz annenizin bir haftadır bu ilaçları kullandığını ve bir yararını göremediğini belirttiniz, bu durumu da doktorunuza danışmalısınız..hacamat belki faydalı olabilir ama bunu da doktora danışıp yaptırmanız lazım, bu konuyu da doktorunuza söyleyin, umarım herşey dilediğiniz gibi olur..allah yardımcınız olsun....

                Yorum


                • #9
                  hayırlısı bakalım Allah cc razı olsun Yüce Mevlam bütün hastalara tez zamanda acil şifalar veriri inşaALLAH..

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X