Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Efexor xr, kullanmayın, kullandırmayın..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Efexor xr, kullanmayın, kullandırmayın..

    Sakın arkadaşlar. Ben canı gönülden diyorum. bu '' aptal '' ilaç yerine, bünyenizle yenin, hangi rahatsızlığa sahipseniz. veyahutta başka bir ilaç ile devam edin. ama bu ilaç'ı kullanmayın. 1.5 yıldır kullanıyorum. 150 den, 37 e düştüm. bırakma dönemindeyim : ) sen misin bırakan? bırakmaya çalışan? direk, nakavt ediyor şerefsiz : )) bilirsiniz, inanılmaz, baş dönmesi, tansiyon düşüklüğü, sersemlik, kararma, nabız dengesizliği. yerinde duramama, uyuyamama. ufacık,minicik. bir kapsül dağ gibi adamı nasıl dağıtıyor iki büklüm ediyor. çok garip. içinde ne etken maddesi varsa, bunu bana yazan doktorun da, bu ilacı üreten yetkili kişilerinde iki yakası bir araya gelmesin.. İntiharı düşünen bir ezik olmadım hiç ama. bu şekilde inanın yaşanmıyor. İçsen ayrı dert içmesen ayrı dert. Dediğim gibi, bırakın kullanmayın babacım hiç gerek yok. hayatınızın içine ediyor yani, başka bir şeyi yok. günler sürüyor, aylar sürüyor. ne kadar süreceğini de bilmiyorum üstümde ki etkilerinin yok olacağına dair, hiç bir fikrim yok.

    ha neden kullanmayın diyorum. kullanırken, kilo alma, sağlıksız düşünme, iktidarsızlık, anormal rüya görme, normal insanlara göre 4 kat daha fazla terleme kışın da dahil. inanılmaz bir halsizlik. en baba sporcu ol, seni yatalak yapıyor. istediğin kadar uyu halsiz sin abi ötesi yok. güçsüzlük. konsantrasyon bozukluğu, okuduğunu algılıyamama. Ha panik atak olayını ortadan kaldırdı ama. bunu bütün ilaçlar yapabilirdi sadece efexora has bir şey değil. bu sadece kullanırken olan şeyler, bir de bırakırken? daha fenası..welcome the hell brother...

  • #2
    Kesinlikle kesinlikle kesinlikle katılıyorum.. Kullanmayın, kullandırmayın...

    Yorum


    • #3
      İlaç değil zehir sanki...

      Yorum


      • #4
        ilaçlar çok kötü ya hocam,birde yan etkileri yokmu banada kilo aldırıyor yine ilacı bıraktım.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Serex View Post
          ilaçlar çok kötü ya hocam,birde yan etkileri yokmu banada kilo aldırıyor yine ilacı bıraktım.
          Ne zaman bıraktınız? Kötü olmadınız mı bırakınca?

          Yorum


          • #6
            çare çare çare hiç bir şey yapamıyorsa insan kullanmalı effexoru ben kulllandım çok faydasını ghördüm ama ilasacı kullanmadığın süre zarfında ağır yan etkiside olmadı değil... bir ilaç kimilerinin son çaresidir kimilerinin rahatsızlığına ilk çaredir... onun için ilacı çok olumsuzlamayın.

            KuzuZade
            Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
            BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
            Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Yedi Tepeli View Post
              Ne zaman bıraktınız? Kötü olmadınız mı bırakınca?
              hocam çok kilo alıyorum fakat yine içicem evet bırakınca çok kötü oluyorum,fakat ilacı alınca çok yan etkisi oluyor çok kilo alıyorum

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Serex View Post
                hocam çok kilo alıyorum fakat yine içicem evet bırakınca çok kötü oluyorum,fakat ilacı alınca çok yan etkisi oluyor çok kilo alıyorum
                Doktorunuza söyleyin belki değiştirir ilacı?

                Yorum


                • #9
                  Bugün, beşinci gün, içmediğim hala sarhoş gibiyim, lanet bir eroinman gibiyim. hala dönüşler dönüşler, iç organlarım kendi kendine vücudumda dönüyor sanki. öyle iğrenç, pis bir his ki kelimelere dökülemez bile. emin olun, faydadan çok zararını görüyorsunuz. ben sadece uyarmak istedim, yaşadığım şeyleri yaşayın istemedim : ) yoksa, kullanan kullansın.. arif, verimliye bile gitmiş insanım yani. kurtulunmuyor..

                  Yorum


                  • #10
                    Bence siz bırakırken biraz aceleye getirmissiniz.Bu durum ilaçtan cok bünye ile ilgili.Ben cipralexi bırakırken de aynı seyleri yasadım.Ama sonra daha uzun bir süreye yayarak,dozu azar azr azaltarak cok rahat bıraktım.Sizin kullandığınız dozdan birden su an kullandığınız doza inmisseniz yaşadıklarınız gayet normal.

                    Yorum


                    • #11
                      birakmasi biraz zor oluyor ne zaman nasil kurtulacam bu ilactan diye dusunulebiliyor ama zor da olsa birakilabiliyor biraktiktan sonra normal hale donuluyor.....

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: pyro_ View Post
                        Sakın arkadaşlar. Ben canı gönülden diyorum. bu '' aptal '' ilaç yerine, bünyenizle yenin, hangi rahatsızlığa sahipseniz. veyahutta başka bir ilaç ile devam edin. ama bu ilaç'ı kullanmayın. 1.5 yıldır kullanıyorum. 150 den, 37 e düştüm. bırakma dönemindeyim : ) sen misin bırakan? bırakmaya çalışan? direk, nakavt ediyor şerefsiz : )) bilirsiniz, inanılmaz, baş dönmesi, tansiyon düşüklüğü, sersemlik, kararma, nabız dengesizliği. yerinde duramama, uyuyamama. ufacık,minicik. bir kapsül dağ gibi adamı nasıl dağıtıyor iki büklüm ediyor. çok garip. içinde ne etken maddesi varsa, bunu bana yazan doktorun da, bu ilacı üreten yetkili kişilerinde iki yakası bir araya gelmesin.. İntiharı düşünen bir ezik olmadım hiç ama. bu şekilde inanın yaşanmıyor. İçsen ayrı dert içmesen ayrı dert. Dediğim gibi, bırakın kullanmayın babacım hiç gerek yok. hayatınızın içine ediyor yani, başka bir şeyi yok. günler sürüyor, aylar sürüyor. ne kadar süreceğini de bilmiyorum üstümde ki etkilerinin yok olacağına dair, hiç bir fikrim yok.

                        ha neden kullanmayın diyorum. kullanırken, kilo alma, sağlıksız düşünme, iktidarsızlık, anormal rüya görme, normal insanlara göre 4 kat daha fazla terleme kışın da dahil. inanılmaz bir halsizlik. en baba sporcu ol, seni yatalak yapıyor. istediğin kadar uyu halsiz sin abi ötesi yok. güçsüzlük. konsantrasyon bozukluğu, okuduğunu algılıyamama. Ha panik atak olayını ortadan kaldırdı ama. bunu bütün ilaçlar yapabilirdi sadece efexora has bir şey değil. bu sadece kullanırken olan şeyler, bir de bırakırken? daha fenası..welcome the hell brother...

                        hocam bu ilacı yaklaşık 10 yılıdr kullanıyorum .
                        ve söylediklerind etyerden göğe kadar haklıısın bir ara bende doktora kızıp bıraktım bu ilacı içmeyi çok kötü oldum . hatta sağlık ocağında doktorun birisi bana şunu demişti bu ilacı öyle birden bire bırakma yolda yürürken pat diye düşürsensin demişti....

                        Yorum


                        • #13
                          kışın herkes it gibi titrer ben hamadayım sanki acayip terliyorum demek sebebibu ilaçmış vay anasını .....

                          Yorum


                          • #14
                            Şuan, ev 32 derece. üstüm de kalın yani. kazak falan var. ama tir tir titriyorum. sanki, kurşun yemiş bir asker gibi, morfine muhtaç bir yaralı gibiyim. çok kötü çok : ) hala dönüyorum kendi etrafımda. bu ilacın bir panzehiri yok mu arkadaşlar? etken maddelerini, yok edecek? ne varsa bu hap ın içinde, ne madde, kimyasal varsa onu biterecek? böyle devam edemez yani, nereye kadar çekeceğim. benim bir sosyal hayatım var, işim gücüm var. hiç bir insan böyle bir şeyi kaldıramaz.

                            Yorum


                            • #15
                              ilacı bıraktığınızda etkisi 2 hafta içerisinde geçmeye başlar 40 günde vucüt eski halini alır bu en kötü ihtimal ama olması durumu kesin az sabredin eğer birden bıraktıysanız bunların olması gayet normal. şuan dünyada çoğu insan acı çekiyor Allah Hazretleri şah damarından daha yakınındadır . kaldıramazsın biliyorum ama kaldırırsan bu kötü durumu şükredersen zamanla iyleşeceksin.
                              Herşey ummadığın kadar güzel olacak.. sabret.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X