Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ixel

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ixel

    arkadaşlar aranızda ixel kullanan varmı ben 9 gündür kullanıyorum ve ilk zamanlar ateş basması oluyordu şimdide çok terliyorum birde mesane problemim vardı şimdi boşalma problemim var lütfen yardım!!!
    not=kullandığım diğer ilaçlar abilify 15 mg,zyprexa 5 mg, depakin chrino 500mg,lustral 25 mg,İXEL 50 mg ve günde iki doz

  • #2
    ya arkadaşım bende aynı dertten muzdaribim bende faverin adlı antidepresan kullanıorum bende boşalma oluo ama sertleşme sorunu felan var geç boşalma heralde bu ilaçlardan oluyo bende 2 aydır kullanıorum ama sorun devam etyo
    Düşlemek bilmekten daha önemlidir.

    Yorum


    • #3
      bendeki geç boşalma da değil önden bir kez boşaılıyorum ama tam boşalma değil sonra devamı geliyor ve zevkli de olmuyor canımı yakıyor ixel yapıyor zannımca 5 yıldır zyprexa kullanıyorum böyle bir problemim olmamıştı faverin eski bir ilaç ixel yeni sanırsam yan etkileri filan tam konulamamış :roll:

      Yorum


      • #4
        evet haklı olabilirsin faverin eski bi ilaç ama seninkide ilacın yan etkisi olabilirama daha 9 gündür kullanıomusun biraz daha bekle 1 aya kadar filan eğer devam ederse doktoruna bi danış bence
        Düşlemek bilmekten daha önemlidir.

        Yorum


        • #5
          28 günlük tedavinin sonunda doktora gideceğim ixelin yan etkileri 2 haftadan minimuna iniyormuş bekleyip göreceğiz cevapların için teşekkürler faverin bende kullanmıştım 6 sene önce ama bende bi işe yaramamıştı
          ALLAH TEZ ZAMANDA ŞİFAMIZI VERİR İNŞALLAH

          Yorum


          • #6
            inşallah hep boyle olcak diiliz ya buna inanalım ve sabredelim
            Düşlemek bilmekten daha önemlidir.

            Yorum


            • #7
              merhaba arkadaşlar
              doktorum lustral, majör depresyonumu iyileştirmeyince aslında hafifletmeye bile yetmeyince 6 ayın ardından azaltarak bıraktırdı ve ixele başlattı. hipertansiyon hastaları kullanamıyormuş bende böyle bir hastalık yok fakat kullandığım ilk hafta sürekli tansiyonum 15 10 du. bende kendim bıraktım. artık doktora ve hastaneye karşı tiksinti oluştuğu için tekrar gitmedim doktora. sadece lustralı azaltarak istediği gibi bırakana kadar içtim. şimdide dideral alıyorum yarım günü kurtarmak için. tekrar doktoruma gitmeliyim farkındayım ama aşırı derecede tiksinti oluştu bende. tiksinti geçene kadar sizce ne yapabilirim diderali alıyorum bugün ixeli tekrar içtim bakalım tansiyonum çıkacakmı yine diye. kendi başıma bi şeyler yapmamalıyım biliyorum ama şu tiksinti hafifleyene kadar neler yapabililrim sizce.
              bende yaygın ankisiyete bozukluğu ve majör depresyon var.aralık 2008 den bu yana 20 günde bir psikiyatriye gidiyorum. ankisiyetem azaldı lustralla birlikte fakat depresyonda en ufak bi gelişme olmayınca değiştirdi ilacı.

              bu arada yaptığım tüm imla ve noktalama işaretleri için özür diliyorum ilgilenenlere duyurulur :lol:

              Yorum


              • #8
                Arkadaşlar bazı antidepresanlar boşalma esnasında yanma yapıyor. Bu bir gerçektir. Bende de cymbalta ve effexor yapıyor. Cipralex kullanıyorum, bu hem antidepresif olarak iyi geliyor bana hem de yan etkisi yok. Artık kendinize en uygun antidepresanı bulmanız gerek. Birde artıları ve eksilerini birlikte düşünüp en iyi kombinasyon sağlayan ilaçta kalmak gerek.

                Yorum

                İşleniyor...
                X