Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Minimum Uyku

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Minimum Uyku

    Günde ortalama 7 saat uyuyan birisiyim.

    7 saatte uykumu pekala alabiliyorum.

    Bu 7 saati 3-4 saate indirmek için önerebileceğiniz teknikler var mı ?



    7 saatlik uykumu 3-4 saatte nasıl alırım?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: Facebook View Post
    Günde ortalama 7 saat uyuyan birisiyim.

    7 saatte uykumu pekala alabiliyorum.

    Bu 7 saati 3-4 saate indirmek için önerebileceğiniz teknikler var mı ?



    7 saatlik uykumu 3-4 saatte nasıl alırım?
    3-4 saatte çok boşver hiç uyuma , en güzeli

    Yorum


    • #3
      Ahh keşke seçim şansım olsa...

      Tereddüt etmeden uyumamayı seçerdim, belki de " Komşunun tavuğu, komşuya kaz görünür. " misali tercih ediyorum uyumamayı.

      Elimde kullanabileceğim fazladan 1-2 saat olması bile kâr.

      Yorum


      • #4
        ne güzel ya ben uyumasam bile yatakta vakit geçiriyorum
        24 saat bana çok fazla geliyor gün bitmtyor

        Yorum


        • #5
          bana da 24 saat yetmiyor...

          Yorum


          • #6
            Da Vinci Uykusu diye birşey var.
            Sanatçılar yaratıcılığı arttırdığı için bu modeli uyguluyormuş.Örn:Sezen Aksu

            Uzun bir alışma dönemi gerektirebilir ama kafaya koyarsan olur.
            Google dan araştır.

            Yorum


            • #7
              zorunuz ne gidin uyuyun

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: mutsuz88 View Post
                bana da 24 saat yetmiyor...
                eskiden banada yetmiyordu sadece 5 saat uyuyordum

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Ada View Post
                  Da Vinci Uykusu diye birşey var.
                  Sanatçılar yaratıcılığı arttırdığı için bu modeli uyguluyormuş.Örn:Sezen Aksu

                  Uzun bir alışma dönemi gerektirebilir ama kafaya koyarsan olur.
                  Google dan araştır.
                  Hemen bakıyorum, teşekkürler.

                  Yorum


                  • #10
                    sadece aptallar 8 saat uyuru oku


                    uykuyu düzenleyen hipotalamustur

                    bu kitapta hipotalamusu kontrol altına alma teknikleri ayrıntılıca anlatılıyo
                    "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: XxXaspasiaXxX View Post
                      sadece aptallar 8 saat uyuru oku


                      uykuyu düzenleyen hipotalamustur

                      bu kitapta hipotalamusu kontrol altına alma teknikleri ayrıntılıca anlatılıyo
                      Vakit bulursam bakacağım. Teşekkür ederim

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: Facebook View Post
                        Vakit bulursam bakacağım. Teşekkür ederim
                        ee burda takıldığın vakitte onu okuyabilirsin daha faydalı olur =))


                        rica ederim (:
                        "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                        Yorum


                        • #13
                          E-kitabını bulamadım internette elinde varsa bana gönderir misin?

                          Yorum


                          • #14
                            Bünyeni alıştırman lazım.1 ay filan örneğin saat 03 te yat 07 ye kur saatini ve uyanmaya çalış.Gittikçe bünye alışır.İnsan vücudu makine gibidir.Herşeye ayak uydurabilir zamanla.Bir zamanlar 5 saate kendimi alıştırmıştım 5 saat uyku çok rahat yetiyordu ama şimdilerde ilaç kullandığım için ağır uyku yapıyor. 12 13 saat kesmiyor.Şayet ilaç filan kullanmıyorsan alıştırırsın kendini az uykuya

                            Yorum


                            • #15
                              erdal demirkıranın kitabı değilmi aldım ama okumaya cesaret edemiyorum

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X