Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Uykuyu alamama

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Uykuyu alamama

    Arkadaşlar Merhaba

    Önceleri hoca ders anlatırken söylediklerinin hepsini aklıma bir seferde yazabiliyodum veya mat sorularını kalem kullanmadan çözüyodum,türkçe sorularını tek seferde okuyup çözüyodum.ama bunların hiçbirini yapamıyorum.Şimdi devamlı uykum var ve kafam çalışmıyor.

    Geceleri uykuya zor dalıyorum ve sabah uyanınca uykulu olduğum için kafam çalışmıyor.

    Benim istediğin ''sıfır uyku ile uyanmak'' ve ''dinç bir beyinle'' dersaneye gitmek.
    Bunun için ne yapabilirim?

    (Nöroloji doktoruna huzursuzluk için gittiğimde dideral 20 mg verdi ve atarax verdi atarxı içip yattığımda sabah sarhoş gibi uyanıyorum
    Kan testim normal,beslenme şeklim normal yalnız ne kadar doğru bilmiyorum ama netten 2-3 tane depresyon testi çözdüm ve hafif depresyon dedi.)

  • #2
    öyle bir dünya yok dostum.Sanıyor musun sınava hazırlananlar her sabah dinç kalkıyor.Bunlar gelip geçici tabiki sıkıntı çekeceksin.adı üstünde SINAV DÖNEMİ bu dönem öyle kolay atlatılmaz.Soru çözümünde zorlanmanın sebebi stres yani kendini baskı altına almışsın.Kafana sokman gereken bir şey var Allah istemedikçe hiç bir yeri kazanamazsın.O yüzden seni bu duruma sokarak sınayan da odur.Soru çözümünde sakin ol.Besmeleyle başla hepsini halledersin.
    Herşey ummadığın kadar güzel olacak.. sabret.

    Yorum


    • #3
      sanırım erken bunama.

      Yorum


      • #4
        Uyku dozajını asla tam olarak tutturamazsın.Yaş,bünye, cinsiyet, yaşam şekli, kilo, stres gibi faktörlerden değişiklik gösterir.Ama sanırım 7 saat uyku almalısın bir gün içinde.Fazlasını arıyorsan arıza var demektir.Dersleri anlamama konusuna gelince, aynı durumu ben de yaşadım.Uykuyla alakalı değil.anlayamayacağım düşüncesiyle okuduklarımı anlayamıyordum.Halen de devam eder kısmen.Kapasiteyi çok düşük oranda kullandırıyor.Senin derdin uyku değil.
        Orjinal yazı sahibi: king1234 View Post
        Arkadaşlar Merhaba

        Önceleri hoca ders anlatırken söylediklerinin hepsini aklıma bir seferde yazabiliyodum veya mat sorularını kalem kullanmadan çözüyodum,türkçe sorularını tek seferde okuyup çözüyodum.ama bunların hiçbirini yapamıyorum.Şimdi devamlı uykum var ve kafam çalışmıyor.

        Geceleri uykuya zor dalıyorum ve sabah uyanınca uykulu olduğum için kafam çalışmıyor.

        Benim istediğin ''sıfır uyku ile uyanmak'' ve ''dinç bir beyinle'' dersaneye gitmek.
        Bunun için ne yapabilirim?

        (Nöroloji doktoruna huzursuzluk için gittiğimde dideral 20 mg verdi ve atarax verdi atarxı içip yattığımda sabah sarhoş gibi uyanıyorum
        Kan testim normal,beslenme şeklim normal yalnız ne kadar doğru bilmiyorum ama netten 2-3 tane depresyon testi çözdüm ve hafif depresyon dedi.)

        Yorum


        • #5
          İlgilendiğiniz için hepinize tşk ederim.

          Önce sağlık ocağı doktoruna gittim durumumu anlattım.Travma sonrası Hafif depresyon ve panik atakla örtüşüyor dedi.
          Nöroloji doktoruna gittim o da aynı şeyi söyledi.
          Antidepresan ilacı verdi.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: neyzenilhan48 View Post
            sanırım erken bunama.
            bunamayla bunun ne ilgisi var birkerede mantıklı yorum yapın. insanları hep kötü teşvik ediyorsunuz. Allah akıl fikir versin size...
            belliki ilaçlar bünyenizi etkiliyor nörolojinin işi değil bu bir psikiyatristle sorununuzu çözebilirsiniz.malum sınavlar yaklaştı performansınız çok önemli
            Denizdeki damlaları sayın desem sayar mısınız? Canlar damladır, sonunda aynı denize damlayacağız.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dertli biri
              yorumunuza saygım var ama bunun da olması imkansız (bana göre !)
              Aslında erken bunama nadirde olsa görülür.Fakat arkadaşın belirtti şeyleri göz önüne alırsak bunama değil.Ama mümkün .
              Kafandaki her şeyi yapabilirsin.

              Yorum


              • #8
                king1234 saglik ocagi sana ne kadar yardimci olabilirki,suan sınav doneminde sin ve hersey olabilir ondan en iyisi bir psikiyatri doktoruna gitmen kesin oda ilac vericek ama seni en iyi o anlayabilir

                Yorum


                • #9
                  Hocam uyku apnesi yaşıyor olablirsin. Yaklaşık 3 4 ay önce KBB uzmanına göründüm. Beynime oksijen gitmediğini ve ameliyat olmam gerektiğini söyledi. burundan kemik aldılar ve kücük dil sarkmasından dolayı küçük dilin yarısını kestiler. şuan için hiç bir uyku sorunu yaşamıyorum ve sabahları sıfır uyku ve dinç bir şekilde uyanıyorum.

                  Yorum


                  • #10
                    En son 10 sene evvel rahat bir uyku cektim.. birdahada yorgunlugumu ustumden atamadim. Bununla yasamayi ogrenmelisin. Bir iki saat dahi uyuyorsan buna sevinmelisin. Hic uyuyamayanlari bir dusun..

                    Yorum


                    • #11
                      b12 testı yaptır derım :S

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X