Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Uyku Sorunu

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Uyku Sorunu

    Yaklaşık 3 aydır hiç geçmeyen şiddetli bir baş ağrım var ve düzenli uykum neredeyse sıfır arkadaşlar. Erken yatamıyorum en erken 1-2 oluyor. Nörolojiye gittim şikayetlerimi anlattım fakat prozac ve basit bir ağrı kesici verdi. Prozac içince kendimi iyi hissediyordum fakatgöz altlarım mosmor oluyordu ben de bıraktım o ilacı kullanmayı. Her şeyi kafaya takan biriyim. Baş ağrılarım konusunda yol gösterebilir misiniz ?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: GoToHell View Post
    Yaklaşık 3 aydır hiç geçmeyen şiddetli bir baş ağrım var ve düzenli uykum neredeyse sıfır arkadaşlar. Erken yatamıyorum en erken 1-2 oluyor. Nörolojiye gittim şikayetlerimi anlattım fakat prozac ve basit bir ağrı kesici verdi. Prozac içince kendimi iyi hissediyordum fakatgöz altlarım mosmor oluyordu ben de bıraktım o ilacı kullanmayı. Her şeyi kafaya takan biriyim. Baş ağrılarım konusunda yol gösterebilir misiniz ?
    zaten uyku sorunu ceken kisilern genellikle kafaya cok taktiklarindan uyuyamazlar ,(bnde oyleyim) valla bn suan ilaclar uyuyorum ve ilerde sıkıntı cekmemek icin spora basladim sonra yatmadan once sut icmeye basladim ,ve uyku saatlerime cok dikkat ediyorum ,kesinlikle @gotohell uyku sorunun kesin ve kalici cozum icin uzman bir psikiyatri ile gorus o sana zaten yol gosterir

    Yorum


    • #3
      Yarın gidicem sanırım doktora :/

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: GoToHell View Post
        Yarın gidicem sanırım doktora :/
        git ne kadar erken onlem alirsan hayatin gerisini rahat edersin hayatinin 8 senesini uyku sorunu yuzunden rahat uyuyamayan kisinin tavsiyesi olarak gor:tinysmile_shy_t:

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: bymhrrm View Post
          git ne kadar erken onlem alirsan hayatin gerisini rahat edersin hayatinin 8 senesini uyku sorunu yuzunden rahat uyuyamayan kisinin tavsiyesi olarak gor:tinysmile_shy_t:
          Kardeşim sen naptın ya :32:

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: GoToHell View Post
            Kardeşim sen naptın ya :32:
            valla yalan yok 10 yada 11 de yattigimi hic hatirlamiyorum(belki uyku ilaci mi aldigim gunlerde bu saatlerde yatabiliyordum) yani uyku bir kere bozuldu hic bir zaman eskisi gibi olmuyor ama yinede duzeltme sansimiz var bn mesela spora basladim ve yatmadan once her gun sut iciyorum (simdilik faydasini daha gormedim )

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: bymhrrm View Post
              valla yalan yok 10 yada 11 de yattigimi hic hatirlamiyorum(belki uyku ilaci mi aldigim gunlerde bu saatlerde yatabiliyordum) yani uyku bir kere bozuldu hic bir zaman eskisi gibi olmuyor ama yinede duzeltme sansimiz var bn mesela spora basladim ve yatmadan once her gun sut iciyorum (simdilik faydasini daha gormedim )
              Sonuç olarak yaşasın uykusuz hayat mı diyoduk ne diyoduk :17:

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: GoToHell View Post
                Sonuç olarak yaşasın uykusuz hayat mı diyoduk ne diyoduk :17:
                ,saka bir yanada ben dikkat etmeye calisiyorum sute hala devam ediyorum ,tavsiye ederim

                Yorum

                İşleniyor...
                X