Arkadaşlar akşam saat kaçta yatarsam yatayım sabahları altıda uyanıyorum. Sizce sebebi ne olabilir?
Bir işte çalışmıyorum iş saati olmadığı halde neden erken saatlerde uyanıyorum?
Bir işte çalışmıyorum iş saati olmadığı halde neden erken saatlerde uyanıyorum?



Yorum