Günde en az 13-14 saat uyuyorum, yetmiyor.Her zaman uykum var ve artık dayanamayıp uyuyorum.Bıraksalar tüm gün uyuyorum ve uyandığımda hiç bir sersemlik hissetmiyorum tam tersi dinlenmiş hissediyorum.Uykuyla kaybettiğim vakit yüzünden sorumluluklarımı yerine getiremez oldum.Hatta okula bile gitmiyorum uyuyorum onun yerine,devamsızlığım sınıra dayandı.Kan değerlerimin hepsi normal.Neden böyleyim bir tedavisi yok mu
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Tüm günümü uyuyarak geçiriyorum
Collapse
X
-
maşallah 13 saat bende tam tersi günde ortama 4 saat uyuyorum 2 gibi yatağa giriyorum 60 civarlarında kalkıyorum.bu herzmanmı böle son zamanlardamı olduDüzelecek dediler, yirmi yıl geçti
Açan arayı daha da açtı
Bugün sordum düzelecek deyorlar
Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu
Özdemir Asaf
-
uyku hali yok ama depresyonda oldğum zamanlar genelde ben öle yorgun bitkin oluyorum bide bu hava değişim iyüzünden bi arakdaşım bu şekilde hava değişimi yüzünden sürekli uyuyo o yüzden belki ondan olabilir ama bol kahve içmeni tavsiye ederim enerji verir ben öle yapıyorum günde r4-5 tane kahveyi cakıyorum sonra evde dört dönüyorum
Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
Açan arayı daha da açtı
Bugün sordum düzelecek deyorlar
Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu
Özdemir Asaf
Yorum
-
belki mevsim değişikliği olabilri oluyo bazı insanlarda.Kahveyitekrar söylüyproum içmeyi denedinm ibenim kurtarcıım kahve cünkü enerjimide yanlızlığımıda paylaşam bi o b ide sgiram aslında sen burada olucan ben seni zorla uyandırır ayıltırım yürüye yürüye alışırsında nese .Bak bi arkadşını ikna et sabah spro git erken kalk sonra bi duş güzelbi kahve ve kkahvaltı ben böle yapıyorum tek fark bende arkadaş yokDüzelecek dediler, yirmi yıl geçti
Açan arayı daha da açtı
Bugün sordum düzelecek deyorlar
Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu
Özdemir Asaf
Yorum
-
evet biraz öle sanırım ama kolay ne varki hayatta bazen uyumakdan sıkılyıorum 1-2 gün hiç uyumuyorum genelde bunalrı yapıyorum herzman uykunun beni körelttiğni düşünyorum o yüzden zor da olsa uykuyu nasıl yenebiliceğimi hep deniyorum ben bu şekilde yeniyorum geneldeOrjinal yazı sahibi: queensycheSenın onerın uykusu olan bırı ıcın cok zorlayıcı bı durumDüzelecek dediler, yirmi yıl geçti
Açan arayı daha da açtı
Bugün sordum düzelecek deyorlar
Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu
Özdemir Asaf
Yorum
-
Kahveyi denemedim değil işede yarıyor aslında ama sadece sınav haftaları bu yönteme başvuruyorum birde pharmaton tablet var kahveyle bir arada kullandığımda elim ayağım titriyor, kalbim gümbür gümbür atıyor içimde patlamaya yakın bir enerji oluşuyor ve bu beni 3 saat ayakta tutuyor sonra yine küt yatağa,paso uyuyorum bıkkınlık geldi ama ihtiyacım var neyse ben artık sürekli kahve içeyim madem
Yorum
-
ilaçların da bazen uyk ugetirdiği oluyo bi süre nerji versede bugune kadar hiç ilaç kullanamadım o şekilde en azından .Bi ara senin kadar olmada risperdal yüzünden içince göz kapaklarım kapnıp resmen uyumuyodum sızıyodum ve 8-9 saat uuyuyordum 7-8 gün böle sürdü ve bu dediklerim işe yaradı.inannıyorum sana başarıcaksın acı yok black acı yok.
şaka bi yana uyku insanları cidden aptallaştırıyo die düşünüyorum o yüzden elinziden geldiğince az uyuyun bi süre katlanın sonra alışıyosunuz zaaen uykusuzluğa
Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
Açan arayı daha da açtı
Bugün sordum düzelecek deyorlar
Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu
Özdemir Asaf
Yorum
-
uyku uzmanlık alanım ne yapayım biz ailecek öleyiz gerçi enzman yattğımızı nezman kalktığımızı anlamzzsın .Ben bütün olumsuzlukalra rağmen uyumak istemiyorum ne bilim içim hep kıpır kıpır böle gezesim sohbet edesim var içimdeki cocuk hiperaktif sanırım
Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
Açan arayı daha da açtı
Bugün sordum düzelecek deyorlar
Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu
Özdemir Asaf
Yorum
-
gezesin varsa burda işin ne hadi dışarıyaOrjinal yazı sahibi: sehzade35 View Post
uyku uzmanlık alanım ne yapayım biz ailecek öleyiz gerçi enzman yattğımızı nezman kalktığımızı anlamzzsın .Ben bütün olumsuzlukalra rağmen uyumak istemiyorum ne bilim içim hep kıpır kıpır böle gezesim sohbet edesim var içimdeki cocuk hiperaktif sanırım
Yorum
-
ya onu işte bi yapabilsem tek başıma neler yapıcam da onu bi türlü beceremiyorum varya gidip görmediğim yer kalmıcak önce türkşey sonra dünya turu.DA çıkamıyorum sf nin gözü kör olsun yalnızken daha bi ağır oluyo benim için :SOrjinal yazı sahibi: emilyyy View Postgezesin varsa burda işin ne hadi dışarıya
Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
Açan arayı daha da açtı
Bugün sordum düzelecek deyorlar
Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu
Özdemir Asaf
Yorum
-
bende sf liyim...okadar takmıyorum bunu... insanların daha büyük problemleri var çünkü... sen gbi biri bunu rahatlıkla aşarOrjinal yazı sahibi: sehzade35 View Postya onu işte bi yapabilsem tek başıma neler yapıcam da onu bi türlü beceremiyorum varya gidip görmediğim yer kalmıcak önce türkşey sonra dünya turu.DA çıkamıyorum sf nin gözü kör olsun yalnızken daha bi ağır oluyo benim için :S
Yorum

Yorum