Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Tüm günümü uyuyarak geçiriyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Tüm günümü uyuyarak geçiriyorum

    Günde en az 13-14 saat uyuyorum, yetmiyor.Her zaman uykum var ve artık dayanamayıp uyuyorum.Bıraksalar tüm gün uyuyorum ve uyandığımda hiç bir sersemlik hissetmiyorum tam tersi dinlenmiş hissediyorum.Uykuyla kaybettiğim vakit yüzünden sorumluluklarımı yerine getiremez oldum.Hatta okula bile gitmiyorum uyuyorum onun yerine,devamsızlığım sınıra dayandı.Kan değerlerimin hepsi normal.Neden böyleyim bir tedavisi yok mu

  • #2
    maşallah 13 saat bende tam tersi günde ortama 4 saat uyuyorum 2 gibi yatağa giriyorum 60 civarlarında kalkıyorum.bu herzmanmı böle son zamanlardamı oldu
    Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
    Açan arayı daha da açtı
    Bugün sordum düzelecek deyorlar
    Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

    Özdemir Asaf

    Yorum


    • #3
      uyku hali yok ama depresyonda oldğum zamanlar genelde ben öle yorgun bitkin oluyorum bide bu hava değişim iyüzünden bi arakdaşım bu şekilde hava değişimi yüzünden sürekli uyuyo o yüzden belki ondan olabilir ama bol kahve içmeni tavsiye ederim enerji verir ben öle yapıyorum günde r4-5 tane kahveyi cakıyorum sonra evde dört dönüyorum
      Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
      Açan arayı daha da açtı
      Bugün sordum düzelecek deyorlar
      Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

      Özdemir Asaf

      Yorum


      • #4
        Son bir kaç haftadır böyleyim,keşke sizin gibi banada 4 saat yetse.Ama 4 saat uyuduğumda zorla kalkıyorum,kalkabiliyorum ama işin kotu yanı uyuya kalıyorum bir köşede bir yerde kıvrılıp uyuyorum.

        Yorum


        • #5
          belki mevsim değişikliği olabilri oluyo bazı insanlarda.Kahveyitekrar söylüyproum içmeyi denedinm ibenim kurtarcıım kahve cünkü enerjimide yanlızlığımıda paylaşam bi o b ide sgiram aslında sen burada olucan ben seni zorla uyandırır ayıltırım yürüye yürüye alışırsında nese .Bak bi arkadşını ikna et sabah spro git erken kalk sonra bi duş güzelbi kahve ve kkahvaltı ben böle yapıyorum tek fark bende arkadaş yok
          Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
          Açan arayı daha da açtı
          Bugün sordum düzelecek deyorlar
          Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

          Özdemir Asaf

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: queensyche
            Senın onerın uykusu olan bırı ıcın cok zorlayıcı bı durum
            evet biraz öle sanırım ama kolay ne varki hayatta bazen uyumakdan sıkılyıorum 1-2 gün hiç uyumuyorum genelde bunalrı yapıyorum herzman uykunun beni körelttiğni düşünyorum o yüzden zor da olsa uykuyu nasıl yenebiliceğimi hep deniyorum ben bu şekilde yeniyorum genelde
            Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
            Açan arayı daha da açtı
            Bugün sordum düzelecek deyorlar
            Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

            Özdemir Asaf

            Yorum


            • #7
              Kahveyi denemedim değil işede yarıyor aslında ama sadece sınav haftaları bu yönteme başvuruyorum birde pharmaton tablet var kahveyle bir arada kullandığımda elim ayağım titriyor, kalbim gümbür gümbür atıyor içimde patlamaya yakın bir enerji oluşuyor ve bu beni 3 saat ayakta tutuyor sonra yine küt yatağa,paso uyuyorum bıkkınlık geldi ama ihtiyacım var neyse ben artık sürekli kahve içeyim madem

              Yorum


              • #8
                ilaçların da bazen uyk ugetirdiği oluyo bi süre nerji versede bugune kadar hiç ilaç kullanamadım o şekilde en azından .Bi ara senin kadar olmada risperdal yüzünden içince göz kapaklarım kapnıp resmen uyumuyodum sızıyodum ve 8-9 saat uuyuyordum 7-8 gün böle sürdü ve bu dediklerim işe yaradı.inannıyorum sana başarıcaksın acı yok black acı yok. şaka bi yana uyku insanları cidden aptallaştırıyo die düşünüyorum o yüzden elinziden geldiğince az uyuyun bi süre katlanın sonra alışıyosunuz zaaen uykusuzluğa
                Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
                Açan arayı daha da açtı
                Bugün sordum düzelecek deyorlar
                Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

                Özdemir Asaf

                Yorum


                • #9
                  sanırım sorumluluklarım olmasa bende aynı şekilde uyuyabilirim

                  Yorum


                  • #10
                    hepinizn içi geçmiş yav ne uykucu forummuş arkadaş
                    Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
                    Açan arayı daha da açtı
                    Bugün sordum düzelecek deyorlar
                    Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

                    Özdemir Asaf

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: sehzade35 View Post
                      hepinizn içi geçmiş yav ne uykucu forummuş arkadaş
                      sanada konu çıktı

                      Yorum


                      • #12
                        uyku uzmanlık alanım ne yapayım biz ailecek öleyiz gerçi enzman yattğımızı nezman kalktığımızı anlamzzsın .Ben bütün olumsuzlukalra rağmen uyumak istemiyorum ne bilim içim hep kıpır kıpır böle gezesim sohbet edesim var içimdeki cocuk hiperaktif sanırım
                        Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
                        Açan arayı daha da açtı
                        Bugün sordum düzelecek deyorlar
                        Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

                        Özdemir Asaf

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: sehzade35 View Post
                          uyku uzmanlık alanım ne yapayım biz ailecek öleyiz gerçi enzman yattğımızı nezman kalktığımızı anlamzzsın .Ben bütün olumsuzlukalra rağmen uyumak istemiyorum ne bilim içim hep kıpır kıpır böle gezesim sohbet edesim var içimdeki cocuk hiperaktif sanırım
                          gezesin varsa burda işin ne hadi dışarıya

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
                            gezesin varsa burda işin ne hadi dışarıya
                            ya onu işte bi yapabilsem tek başıma neler yapıcam da onu bi türlü beceremiyorum varya gidip görmediğim yer kalmıcak önce türkşey sonra dünya turu.DA çıkamıyorum sf nin gözü kör olsun yalnızken daha bi ağır oluyo benim için :S
                            Düzelecek dediler, yirmi yıl geçti
                            Açan arayı daha da açtı
                            Bugün sordum düzelecek deyorlar
                            Gemi de gemiymiş hani, yolcu da yolcu

                            Özdemir Asaf

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: sehzade35 View Post
                              ya onu işte bi yapabilsem tek başıma neler yapıcam da onu bi türlü beceremiyorum varya gidip görmediğim yer kalmıcak önce türkşey sonra dünya turu.DA çıkamıyorum sf nin gözü kör olsun yalnızken daha bi ağır oluyo benim için :S
                              bende sf liyim...okadar takmıyorum bunu... insanların daha büyük problemleri var çünkü... sen gbi biri bunu rahatlıkla aşar

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X