Konuyu acan arkadas eger ilac kullanmiyorsa ve günde 13-14 saat uyumaya devam ediyorsa acilen uyku alaninda uzman bir doktora görünmesini tavsiye ediyorum aksi takdirde uzun süre bu sekilde devam ederse tansiyon kalp hastaliklarina yakalanabilme riski cok yüksek, az uyumak zararli oldugu gibi cok uyumakta insan sagligi icin zararli diye biliyorum.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Tüm günümü uyuyarak geçiriyorum
Collapse
X
-
Hala uyku düzeninimi sağlayamadım..her sabah erken kalkacağıma dair kendimi kandırıyorum ama sabah uyansam dahi kalkmıyorum..kalkamıyorum değil kalkmıyorum böyle bir miskinlik içerisindeyim..böyle olunca da gece uyuyamıyorum..dön sağa dön sola..şeytanlar beynime toplanıyor ..Başına gelen eziyetler artıyor değil mi...
Buğdayı başak olsun diye toprağa attılar,
Değirmende un olsun diye ezdiler,
Ekmek oldu dişleri ile ezdiler,
EZİL Kİ CAN OLASIN..CAN VERESİN...
Yorum

Yorum