öncelikle merhabalar yaşım 21, 4-5 gün öncesine kadar herşey iyidi sabaha doğru 5gibi uyuyup 12-1 gibi kalkardım uykum düzenli değildi ama kafamı yastığa koyduğumda uyurdum herhangi bir sıkıntım yoktu. babam bu durumdan çok şikayetçiydi annemde öyle uyku düzenimi sağlamam için baskı yapıyorlardı herkes gibi gece uyu erken kalk vs vs.. artık bana çok yüklendiklerinde birgün hiç uyumayıp gece yatayım düzelir dedim.. gece olduğunda uykum kaçtı ve gece uyuyamadım gece 1'de yattım olmadı 3'te yattım olmadı 5'te yattım yine yok.. sinirlerim çok bozuldu aşırı, doktora gittim velorin diye bir ilaç yazdı (remeron ile aynı etkiye sahipmiş bu sadece 15mg olanı), aldıktan yarım saat sonra gözlerim kapanıyor yatağa gidiyorum ama beynim uykuya geçmiyor uykuya dalamıyorum yani, ancak 1-2 saat yatakta döndükten sonra uyuyabiliyorum
artık uykuya karşı bir korku oluştu bende, ne zaman başımı yastığa koysam, acaba uyuyabilecekmiyim? uyu artık.. gibi şeyler geçiyor uykuya dalamıyorum ve çok huzursuzum sinirlerim çok bozuk, sanırım uyku düzenimi sağlayım derken bir travma geçirdim ve uykuya karşı anksiyete oluştu..
yardımınıza gerçekten ihtiyacım var, yani bir ilaç olsada aldığım anda uyusam istiyorum, psikiyatriye tekrar gitsem yada kendi başımamı bişeyler yapsam kararsızım. sizin önerileriniz nedir? şimdiden teşekkürler.
artık uykuya karşı bir korku oluştu bende, ne zaman başımı yastığa koysam, acaba uyuyabilecekmiyim? uyu artık.. gibi şeyler geçiyor uykuya dalamıyorum ve çok huzursuzum sinirlerim çok bozuk, sanırım uyku düzenimi sağlayım derken bir travma geçirdim ve uykuya karşı anksiyete oluştu..
yardımınıza gerçekten ihtiyacım var, yani bir ilaç olsada aldığım anda uyusam istiyorum, psikiyatriye tekrar gitsem yada kendi başımamı bişeyler yapsam kararsızım. sizin önerileriniz nedir? şimdiden teşekkürler.

Yorum