Bütün vücudum uyuşuk ve aşırı derecede uykum var. Normalde pek uykuyu sevmeyen bir insanım ama 4 gündür içim uyuyor. Devamlı sessiz bir yer ve orda uyuduğumu hayal eder oldum
Öyleki birisi bana soru soruyor cevap bekliyor ama benim o anda öyle bir beynim uyuşuk oluyorki halsizlikten ağzımı açıp cevap veremiyorum,konsantre olamıyorum hiç. Sonrada aynı soruyu tekrar tekrar soruyorum buda karşı tarafı sıkıyor veya dikkate almadığım hissini veriyor. Sizdede böyle oluyormu hiç? Herhangi bir hastalık değildir ve geçici bir durumdur inşallah.
Öyleki birisi bana soru soruyor cevap bekliyor ama benim o anda öyle bir beynim uyuşuk oluyorki halsizlikten ağzımı açıp cevap veremiyorum,konsantre olamıyorum hiç. Sonrada aynı soruyu tekrar tekrar soruyorum buda karşı tarafı sıkıyor veya dikkate almadığım hissini veriyor. Sizdede böyle oluyormu hiç? Herhangi bir hastalık değildir ve geçici bir durumdur inşallah.



Hergün bir fincan neskafemide içiyorum aslında ama sadece o an iyi geliyor. Kolayı uzun süredir içmiyorum. Bahar yorgunluğu bende genelde sonbaharda oluyor bilemiyorum. Aslında işin açıkçası ben perşembe günü aşırı sinirlerim boşaldı ve ağlama krizi geçirdim.
Ne oldu ise ondan sonra oldu bana. Ben ondan şüphelenmeye başladım.
Yorum