Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Gözlerimi açamıyorum ruhum uyuyor sanki:S

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Gözlerimi açamıyorum ruhum uyuyor sanki:S

    Bütün vücudum uyuşuk ve aşırı derecede uykum var. Normalde pek uykuyu sevmeyen bir insanım ama 4 gündür içim uyuyor. Devamlı sessiz bir yer ve orda uyuduğumu hayal eder oldum Öyleki birisi bana soru soruyor cevap bekliyor ama benim o anda öyle bir beynim uyuşuk oluyorki halsizlikten ağzımı açıp cevap veremiyorum,konsantre olamıyorum hiç. Sonrada aynı soruyu tekrar tekrar soruyorum buda karşı tarafı sıkıyor veya dikkate almadığım hissini veriyor. Sizdede böyle oluyormu hiç? Herhangi bir hastalık değildir ve geçici bir durumdur inşallah.
    Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

  • #2
    Abla belki bahar yorgunluğuyla alakası olabilir. Ben bu aralar yorgun ve halsiz hissediyorum kendimi.
    Her şey güzel olacak...

    Yorum


    • #3
      Re: Gözlerimi açamıyorum ruhum uyuyor sanki:S

      Orjinal yazı sahibi: sevde_
      Bütün vücudum uyuşuk ve aşırı derecede uykum var. Normalde pek uykuyu sevmeyen bir insanım ama 4 gündür içim uyuyor. Devamlı sessiz bir yer ve orda uyuduğumu hayal eder oldum Öyleki birisi bana soru soruyor cevap bekliyor ama benim o anda öyle bir beynim uyuşuk oluyorki halsizlikten ağzımı açıp cevap veremiyorum,konsantre olamıyorum hiç. Sonrada aynı soruyu tekrar tekrar soruyorum buda karşı tarafı sıkıyor veya dikkate almadığım hissini veriyor. Sizdede böyle oluyormu hiç? Herhangi bir hastalık değildir ve geçici bir durumdur inşallah.

      Sürekli sessiz bir yerde olduğumu hayal eder oldum,derken zaten ruh halini az çok tahmin etmiş oldum ablacım.Sanırım şuan bulunduğun mekan seni çok boğuyor,sıkıyor ve bu yüzden başka bir yerde ve özellikle sessiz bir yerde olmanın hayalini kuruyorsun.Bir nevi kaçış gibi.Konsantrasyon bozukluğu yaşamanda bu nedenden,bazı sorunlar senin içine kapanmana neden olmuş olabilir ve kendi iç dünyanla uğraşırken dış dünyayla oaln diyaloğuna da ket vurulmuş oluyor.Allahın izniyle kalıcı bir durum değildir,vaziyetin tez zamanda düzelecektir.Yalnızca olayların üzerine fazla gitmemekte fayda var,bu aralar düşündükçe daha da büyütebilirsin durumu...

      SEvgiler ablacım.
      Olmadığın insan olarak sevilmektense, olduğun insan olarak nefret edilmek iyidir.

      Yorum


      • #4
        Uyuklamaya karşın Nescafe ve Modiodal

        Merhaba Sevde,_

        Bu gibi günlerinizde 2-3 bardak Nescafe içmeyi denedinizmi?
        Nescafeninin içindeki kafein beyini uyartarak uyuklamanıza mani olabilir. Ayrıca savaş pilotlarının uçuş esnasında uyuklamamak amacıyle kullanmakta oldukları Modiadol’hakkında bir yazıma Link1 den erişebilirsiniz.

        Masum ve Özlem’in yorumunlarınıda nazarı dikkate almanızı dilerim.

        U34

        Link1: http://www.psikoloji.gen.tr/modules....hlight=#407862
        Çaresizseniz Çare sizsiniz. U34

        Yorum


        • #5
          beynin uyuyor olmasın sakın
          sevde :?: :?:

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: abbot
            beynin uyuyor olmasın sakın
            sevde :?: :?:
            Hayır ruhum uyuyor Ruh'tan kastım içimin uyuduğuydu.
            Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

            Yorum


            • #7
              bence bi gün biraz uyu dinlen. ben de normalde çok fazla uyumam günde 4-5 saat falan uyuyorum ama çok yorgun olduğum günlerde bi uyuyorum 8 saat kendime geliyorum
              just a smile

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: crystalsun
                bence bi gün biraz uyu dinlen. ben de normalde çok fazla uyumam günde 4-5 saat falan uyuyorum ama çok yorgun olduğum günlerde bi uyuyorum 8 saat kendime geliyorum
                Bugün uzun süredir ilk kez 10 saatten bile fazla uyudum canım ama malesef hala uykum var.

                Masum ben ilkbaharda yorgunluk yaşamıyorum sonbaharda olur ara sıra.

                Özlem haklısın canım belki o günün etkisi olabilir.

                Umut34 bilgilendirme için teşekkür ederim doktora danışıcam muhakkak...
                Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                Yorum


                • #9
                  Banada oluyor bazen, yaşamak zor geldiğinde. Yapmam gerekenleri yapmak istemiyorum, öylecene durup, olduğum yere uzanıp uyumak istiyorum. Hayattaki canlılık, renkler gözlerimi yoruyor sanki, siyahtan başka birşey görmek istemiyorum. Uyumak istiyorum.

                  Çünkü her uyku küçük bir ölüm gibi geliyor bana. Ölüyorum ama kimsenin haberi olmadan, kimseye zarar vermeden, kimseyi üzmeden. Rüya göremiyorum öyle zamanlarda. Hayat, yaşamak, hissetmek zor geldiğinde bunlara biraz ara vermek benimkisi.

                  Yorum


                  • #10
                    Ama bu site bana gerçekten iyi geliyor. Ne biliyim, kafamı dağıtabildiğim bir yer burası. Başkalarının sorunlarına odaklanmak kendinkileri unuttuyor insana.

                    Yorum


                    • #11
                      sevdecim bundan bir iki ay kadar önce banada olmuştu halen hafif hafif oluyor arada bulduğum yerde uyumak istiyordum fırsat buldukçada uyuyordum sanırım bu durum havalardan olsa gerek bahar yorgunluğu başlamış olmasın sende ?
                      dinlen sende fırsatını buldukça uyu ben kendimi çok bıraktım o sıralarda ama temiz hava iyi geliyor oksijen beyni uyandırıyor tabi ruhuda
                      kahve içmeyi dene olmadı birde kola kahveyi dene kesin çözüm
                      bakalım sende de işe yarayacakmı

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: eflin
                        sevdecim bundan bir iki ay kadar önce banada olmuştu halen hafif hafif oluyor arada bulduğum yerde uyumak istiyordum fırsat buldukçada uyuyordum sanırım bu durum havalardan olsa gerek bahar yorgunluğu başlamış olmasın sende ?
                        dinlen sende fırsatını buldukça uyu ben kendimi çok bıraktım o sıralarda ama temiz hava iyi geliyor oksijen beyni uyandırıyor tabi ruhuda
                        kahve içmeyi dene olmadı birde kola kahveyi dene kesin çözüm
                        bakalım sende de işe yarayacakmı
                        Uyumam imkansız çünkü uykum işyerinde çok geliyor yani hiç olmayacak zamanlarda Hergün bir fincan neskafemide içiyorum aslında ama sadece o an iyi geliyor. Kolayı uzun süredir içmiyorum. Bahar yorgunluğu bende genelde sonbaharda oluyor bilemiyorum. Aslında işin açıkçası ben perşembe günü aşırı sinirlerim boşaldı ve ağlama krizi geçirdim. Ne oldu ise ondan sonra oldu bana. Ben ondan şüphelenmeye başladım.
                        Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: mod_returned
                          Banada oluyor bazen, yaşamak zor geldiğinde. Yapmam gerekenleri yapmak istemiyorum, öylecene durup, olduğum yere uzanıp uyumak istiyorum. Hayattaki canlılık, renkler gözlerimi yoruyor sanki, siyahtan başka birşey görmek istemiyorum. Uyumak istiyorum.

                          Çünkü her uyku küçük bir ölüm gibi geliyor bana. Ölüyorum ama kimsenin haberi olmadan, kimseye zarar vermeden, kimseyi üzmeden. Rüya göremiyorum öyle zamanlarda. Hayat, yaşamak, hissetmek zor geldiğinde bunlara biraz ara vermek benimkisi.
                          Zamamn zaman bendede olur bu ama bu seferki öyle değil. Uyuşuyorum resmen.
                          Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: sevde_
                            Orjinal yazı sahibi: eflin
                            sevdecim bundan bir iki ay kadar önce banada olmuştu halen hafif hafif oluyor arada bulduğum yerde uyumak istiyordum fırsat buldukçada uyuyordum sanırım bu durum havalardan olsa gerek bahar yorgunluğu başlamış olmasın sende ?
                            dinlen sende fırsatını buldukça uyu ben kendimi çok bıraktım o sıralarda ama temiz hava iyi geliyor oksijen beyni uyandırıyor tabi ruhuda
                            kahve içmeyi dene olmadı birde kola kahveyi dene kesin çözüm
                            bakalım sende de işe yarayacakmı
                            Uyumam imkansız çünkü uykum işyerinde çok geliyor yani hiç olmayacak zamanlarda Hergün bir fincan neskafemide içiyorum aslında ama sadece o an iyi geliyor. Kolayı uzun süredir içmiyorum. Bahar yorgunluğu bende genelde sonbaharda oluyor bilemiyorum. Aslında işin açıkçası ben perşembe günü aşırı sinirlerim boşaldı ve ağlama krizi geçirdim. Ne oldu ise ondan sonra oldu bana. Ben ondan şüphelenmeye başladım.

                            sevdecim kola kahveyi şöyle dene canım ,
                            bir bardak al içine bir miktar nescafe yi ekle üstüne az az kolayı ekle ama yavaş olsun bir anda köpürmesin tadı acı gelebilir fakat insanı uyandırma konusunda işine eminim ki yaracak
                            bahar yorgunluğu ilk ve sonbahar aylarında çok oluyor ben bu yüzden demiştim ama sinirlendiğini söylüyorsun bazen insan vücudu sorunlardan uzaklaşmak için uyuma isteği duyuyur en çok depresyonda iken uyumak isterdim
                            sinirlerini yıpratmamaya çalış elinden geldiğince
                            sevgiler salıcakla kal....

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: eflin
                              Orjinal yazı sahibi: sevde_
                              Orjinal yazı sahibi: eflin
                              sevdecim bundan bir iki ay kadar önce banada olmuştu halen hafif hafif oluyor arada bulduğum yerde uyumak istiyordum fırsat buldukçada uyuyordum sanırım bu durum havalardan olsa gerek bahar yorgunluğu başlamış olmasın sende ?
                              dinlen sende fırsatını buldukça uyu ben kendimi çok bıraktım o sıralarda ama temiz hava iyi geliyor oksijen beyni uyandırıyor tabi ruhuda
                              kahve içmeyi dene olmadı birde kola kahveyi dene kesin çözüm
                              bakalım sende de işe yarayacakmı
                              Uyumam imkansız çünkü uykum işyerinde çok geliyor yani hiç olmayacak zamanlarda Hergün bir fincan neskafemide içiyorum aslında ama sadece o an iyi geliyor. Kolayı uzun süredir içmiyorum. Bahar yorgunluğu bende genelde sonbaharda oluyor bilemiyorum. Aslında işin açıkçası ben perşembe günü aşırı sinirlerim boşaldı ve ağlama krizi geçirdim. Ne oldu ise ondan sonra oldu bana. Ben ondan şüphelenmeye başladım.

                              sevdecim kola kahveyi şöyle dene canım ,
                              bir bardak al içine bir miktar nescafe yi ekle üstüne az az kolayı ekle ama yavaş olsun bir anda köpürmesin tadı acı gelebilir fakat insanı uyandırma konusunda işine eminim ki yaracak
                              bahar yorgunluğu ilk ve sonbahar aylarında çok oluyor ben bu yüzden demiştim ama sinirlendiğini söylüyorsun bazen insan vücudu sorunlardan uzaklaşmak için uyuma isteği duyuyur en çok depresyonda iken uyumak isterdim
                              sinirlerini yıpratmamaya çalış elinden geldiğince
                              sevgiler salıcakla kal....
                              eflin bugün sadece 3 fincan kahve içtim, çay ne kadar içtim hatırlamıyorum ama son bir haftadır yine aynıyım ama sanırım benim durumum tamamen depresyona bağlı. Bu başlığı açtığım zamanda depresyon şiddetlenmişti bende şuanda aynıyım, şöyle diyorum kendi kendime bir uyusam yıllarca uyanmasam ne güzel olurdu. Uzunca bir süre insanlardan uzak kalsam aah ah. Nerdeee. :roll:
                              Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X