Yeni bir ortama geldim ve uzun süre kalacağım. Yeni bir ortamın getirdiği; hayata alışma, temel ihtiyaçları gidermeye çalışma, sorumluluklarımı (işim) yerine getirme,.. duygu/gerçeklik durumundayım..
Uyku her zaman benim için problemli oldu şimdiye kadar.. Depresif anlarımda beynim direk gece uyuyamamama sebep oldu. Uykusuzluk anını yaşamamaktan korktuğum için (bu sorunu çekenler ne kadar kötü olduğunu bilir) an geldi uyku ilacı aldım. Uyku ilacına bağımlı kalmak istemedim birkaç alkol alıp uyudum sonraları; şu anda bu da yeterli gelmiyor..
Anlamadığım durum: yeni geldiğim bu ortamda (daha bir ay oldu) iş yaşantım ve bulunduğum çevredeki ve bu yeni ülkedeki insanlar benim için her şekilde pozitif. Yani depresif olmama sebep olacak bir durum söz konusu değil hatta herşey eskiye nazaran süper benim için.. Hatta "dualarım kabul oldu da hayal ettiğim yerdeyim: hem iş hem ortam olarak" demek en doğrusu.
Herşey bu kadar iyiyken: neden saat gecenin 02:00'sinde uyanıp sonra uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum anlamadım. Yeni ortamın getirdiği bir gerginlik ister istemez var: yapmam gereken sorumluluklarım var işime dair, temel insani ihtiyaçlarımı gidermek için bulunduğum ortama alışmam şart ve kendi adıma bazı şeyleri halletmem gerekiyor ve ayrıca yer yer yalnızlık çekiyorum daha yeni geldiğim bu ortamda..
Ayrıca, Türkiye'deyken uykusuzluk sorunu çektiğimde bir psikiyatrist "Remeron" vermişti gece uyuyamama (o zaman uyuyamıyordum şu anda yattıktan sonra uyanıyorum) problemimi çözmem için.. Şu anda doktor önerisi olmaksızın aynı ilacı kullanmam ne derece doğru olur bunu da bilmiyorum.
Bu sıkıntıyı yaşamış arkadaşlarım ve/veya uzman kişiler yardımcı olurlarsa çok sevinirim veya herhangi bir öneriniz varsa çok memnun olurum...
Uyku her zaman benim için problemli oldu şimdiye kadar.. Depresif anlarımda beynim direk gece uyuyamamama sebep oldu. Uykusuzluk anını yaşamamaktan korktuğum için (bu sorunu çekenler ne kadar kötü olduğunu bilir) an geldi uyku ilacı aldım. Uyku ilacına bağımlı kalmak istemedim birkaç alkol alıp uyudum sonraları; şu anda bu da yeterli gelmiyor..
Anlamadığım durum: yeni geldiğim bu ortamda (daha bir ay oldu) iş yaşantım ve bulunduğum çevredeki ve bu yeni ülkedeki insanlar benim için her şekilde pozitif. Yani depresif olmama sebep olacak bir durum söz konusu değil hatta herşey eskiye nazaran süper benim için.. Hatta "dualarım kabul oldu da hayal ettiğim yerdeyim: hem iş hem ortam olarak" demek en doğrusu.
Herşey bu kadar iyiyken: neden saat gecenin 02:00'sinde uyanıp sonra uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum anlamadım. Yeni ortamın getirdiği bir gerginlik ister istemez var: yapmam gereken sorumluluklarım var işime dair, temel insani ihtiyaçlarımı gidermek için bulunduğum ortama alışmam şart ve kendi adıma bazı şeyleri halletmem gerekiyor ve ayrıca yer yer yalnızlık çekiyorum daha yeni geldiğim bu ortamda..
Ayrıca, Türkiye'deyken uykusuzluk sorunu çektiğimde bir psikiyatrist "Remeron" vermişti gece uyuyamama (o zaman uyuyamıyordum şu anda yattıktan sonra uyanıyorum) problemimi çözmem için.. Şu anda doktor önerisi olmaksızın aynı ilacı kullanmam ne derece doğru olur bunu da bilmiyorum.
Bu sıkıntıyı yaşamış arkadaşlarım ve/veya uzman kişiler yardımcı olurlarsa çok sevinirim veya herhangi bir öneriniz varsa çok memnun olurum...

Yorum