Duyuru

Collapse
No announcement yet.

paxil ve uyku

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • paxil ve uyku

    arkadaşlar merhaba siteye yeni üye oldum ve çok beğendim. Ben 2 yıla yakın paxil kullandım ve geçtiğimiz ay yapmamam gereken birşey yaptım ve ilacı doktora danışmadan azaltma yolu ile bıraktım normalde bir gün almasam baş dönmesi tansiyon düşüklüğü yapıyordu ama azaltarak bıraktığımda bi sorun olmadı fakat bırakmamdan bi ay geçti hiç birşey yokken şuanda başka bir olay ortaya çıktı gün içinde hiç birşeyim yokken geceleri yatağa girdiğimde daralmaya başlıyorum garip korkular hissediyorum ve uyumakta zorlanıyorum... Sizce bunun nedeni ilacı kontrolsüz bırakmammıdır....

  • #2
    Re: paxil ve uyku

    (Not: doktor bilgisi değildir.)
    İlaçları bırakmanın hemde bu kadar süre geçtikten sonra böyle bir yan etkisi olmaz. İnsan Uyku problemleri genellikle (Fiziksel bir rahatsızlık yoksa (ki uyku problemlerine bildiğim yol açan bir hastalık yok) insan beyni çok meşgul olmasıyla ilgilidir. Kısacası gece yatağa yatmadan önceki 30 -60 dakka arasındaki süredeki yaptıklarımız ve düşünlerimizi yatağa sürükleriz ve bunlar bizi rahatsız edici şeylerse bu stresimizin yükselmesine dolaysıyla vücdumuzdaki adrenalini artırır. Bu yaşadıklarını tekikler.
    İlaç kullandığınız dönemde bu düşünceler bastırıldığı için bunları hissetmezsiniz. Tabki bu ilaca geri dönün demek değil. akşam yatmadan önce yaptıklarınıza dikkat edin .
    5-10 dakka nefes eksersizi yaparsanız daha rahat bir uyku çekebilirsiniz.
    (siz genede bir doktorunuza danışın ama Hemen ilça başla konusunda da dikkat edin çünkü paxil alma sebebiniz aradan kalktıysa geri dönmebnize gerek yok)
    <div>www.ofelyathomashipnoz.com<br />girin haytınız değişsin</div><br />

    Yorum


    • #3
      paxil paxil

      ben de paxil kullanıom 6 aydır.almadığım zmn başım acaip dönüo benimde.ben günde 1 tane alıom ama yakında 2 ye çıkacak.ne çok paxil o kadar ii diorum ya. rahatlamak için birebir biliosundur zaten.bence bi paxil laneti başındaki... almazsan devam edcek garip korkular
      Happiness is a way of travelling,not a destination

      Yorum

      İşleniyor...
      X