Orjinal yazı sahibi: Erbay View Post
Geceleri oturmak tv izlemek chat yapmak insana bunalim verir, geceleri ne yap et gerekiyorsa ilac al ve mutlaka uyu. 5-6 saat bile olsa uyu ama yeterki karanligin sessizliginde düsüncelerinle basbasa kalma cünkü direk depresyona sokuyor insani.
Doğru gecenin gizemi başka,eklemek istediğim şey benim gece bunu evde değil de dışarı çıktığımda yaşıyor olmam.