Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Geceleri bana birşey oluyor!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Geceleri bana birşey oluyor!

    Merhabalar.Geceleri dışarı çıktığımda bana bişey oluyor.Çaresizlik hissediyorum,intihar etmek istiyorum,aklıma geçmiş geliyor falan.Ama hep gece oluyor bu,herhalde dışarıda kimse yok diye yalnızlık korkusu ya da borderline daki gibi terk edilme korkusu tarzı birşey olabilir.Aslında panik atağı da düşündüm ama hiç kalbim hızlı çarpmıyor,terlemiyorum,nefesim daralmıyor,sizce ne gibi duruyor bu,yaşım 21 kaç senedir var hatırlamıyorum bile iğrenç bişey.

  • #2
    gecenin gündüze göre büyüsü daha farklıdır... insan daha çok durulur ve düşünür olur... bu karanlığın ve sessizliğn birleşiminden meydana gelen bi olay... düşünmen bundan kaynaklı...

    Yorum


    • #3
      Gece görüş gözlüğü al.Gündüz gibi gezersin gece

      Yorum


      • #4
        ben zaten hep bosluktayım gece boslugu max seviyede hissediyorum.......

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: aykutkose07 View Post
          Gece görüş gözlüğü al.Gündüz gibi gezersin gece
          iyi fikir
          push push. you. can do it!

          Yorum


          • #6
            ilaç kullanıyorsan onun etkisi olabilir,ama kullanmıyosan sende derinden gelen yani iç dünyanda henüz farkına varamadığın bir yanlızlık duygusu ve buna bağlı olarak bir fobi varolabilir

            Yorum


            • #7
              başlığı ilk topikte gördüğümde ürperdim " Geceleri bana birşey oluyor! " Allahım artık vampire yada zombiyemi dönüşmeye başladık dediydim. ama durum kafa karmaşası dostum sen terimlere takılma bence nasıl rahatsız oluyorsun onlara yönel, onların üstünde fikir alışverişlerinde bulun.

              KuzuZade
              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

              Yorum


              • #8
                Belki de çok yalnız olduğumdan olabilir.Ya da gece dışarısı korkunç olduğu için.Ya da sürekli evde takıldığımdan dışarı çıkınca bura nere lan falan oluyorumdur.Belki derealizasyon.Bilemiyorum tam tarif edemiyorum ama tek bildiğim şey aşırı canım sıkılıyor ve intihar etme isteği geliyor.

                Yorum


                • #9
                  Geceleri oturmak tv izlemek chat yapmak insana bunalim verir, geceleri ne yap et gerekiyorsa ilac al ve mutlaka uyu. 5-6 saat bile olsa uyu ama yeterki karanligin sessizliginde düsüncelerinle basbasa kalma cünkü direk depresyona sokuyor insani.

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X