arkadaşlar CEDRİNA isimli ilaç mükemmel benim gördüğüm ne halüsinasyon kaldı ne ses kaldı ne paranoya kaldı..günde 300mg alıorm bu kadar ii bi ilaç yok öncesinde rexapin kullanıodum işe yaramadı ama bu ilaç mükemmel..hiç dinmicek hiç bitmicek sanıodum bütün hastalığımı aldı götürdü.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
şizofreni için mükemmel ilaç
Collapse
X
-
Bende Seroquel kulanıyorum bana da çok iyi geldi kısa zaman olmasına rağmen ( 6 ay ) daha öne Risperdal kullanmıştım ama tam olarak yok etmemişti rahatsızlıgımı ama ketiapin bambaşka bir ilaç fakat bende sanıyorsam bağımllık yaptı içmedğim gece saat 4- 5 e kadar uyku denen bir şey yok birde acaba bnu ölene kadarmı içeceiz ? bilgisi olan varsa bu konuda yazabılırmı ?Orjinal yazı sahibi: maviyesil View PostDeğişik anti psikotik ilaçlar var , doktor tavsiyesi ile size uyan birini kullanacaksınız . Ama sürekli kullanılması gerekiyor sanırım. Tedavi etmiyor ,ancak hastanın gerçeklik dünyasından kopmadan yaşamasını sağlıyor.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: kestane şekeri View Postarkadaşlar CEDRİNA isimli ilaç mükemmel benim gördüğüm ne halüsinasyon kaldı ne ses kaldı ne paranoya kaldı..günde 300mg alıorm bu kadar ii bi ilaç yok öncesinde rexapin kullanıodum işe yaramadı ama bu ilaç mükemmel..hiç dinmicek hiç bitmicek sanıodum bütün hastalığımı aldı götürdü.
bir ilaç herkes için aynı etkiyi göstermez
o yüzden genelleme yapamayız
ama bu ilacın sana iyi gelmesine çok memnun oldum
geçmiş olsun.Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)
Yorum
-
konsantre olamıorum setralin eger ilaç kullanmazsam dahada ilerleyecekmiş mecbur gibiym bu konuda
tşk. ederm kilo alırsam ilaçların hiç bi faydası olmayacak kendimi kötü hissedecegim bu baştan söyleym dra psikotik bozukluk dedi şizofreni başlangıcymş ve tam anlamıyla tedavide olunmuormuş sadece aldıgım ilaçlarla oldugum yerde sayacakmış daha kötü olmayacakmş iyide değilmiş kötüde ilaç konusu kafamı karıştırıyo sadece risperdal sürekli uyutuyordu normal hayatımı etkiliyordu öyle bi ilaç kullanmak istemem
Yorum
-
Sizinle aynı şikayetlerle başlangıç olarak invega kullanmaya başladım.Şikayetlerimin hepside geçti şuamn çok rahatım:Özellikle hiç bir şeye konsantre olamıyor,hiç bir şeye dikkatimi veremiyor,kitap bile okuyamıyordum.Ama invega kullanmaya başlayalı beynimin çok açıldığını adeta yeniden doğmuş gibi oldum.Bilginiz olsun.Orjinal yazı sahibi: ünlem View Postkonsantre olamıorum setralin eger ilaç kullanmazsam dahada ilerleyecekmiş mecbur gibiym bu konuda
tşk. ederm kilo alırsam ilaçların hiç bi faydası olmayacak kendimi kötü hissedecegim bu baştan söyleym dra psikotik bozukluk dedi şizofreni başlangıcymş ve tam anlamıyla tedavide olunmuormuş sadece aldıgım ilaçlarla oldugum yerde sayacakmış daha kötü olmayacakmş iyide değilmiş kötüde ilaç konusu kafamı karıştırıyo sadece risperdal sürekli uyutuyordu normal hayatımı etkiliyordu öyle bi ilaç kullanmak istemem
Yorum
-
sana ıyı gelecekse sakın bırakma derım ben bak burada benım daha oncdden yazdıgım yazıda var ben bıraktım artık ıcmeyı ıcmıyorum ama normale dondum ondan once risperdal ıcmıstım bana da risperdal ıc deseler bır daha ıcmem ama seroquel guzel bır ılac hoşta kafası varOrjinal yazı sahibi: ünlem View Posthadi ya :s şizofreni başlangıcı var ilaç kullanmam gerek ama eger ilaç öle bi etki yaparsa bırakırım mutlaka
) kendını cok rahat hıssedıyorsun bende bana ılk doktor seroquel yazdıgında nerdeyse doktora saldıracatım aıleden baskalarıda daha once kullanmıstı ama ben cok memnunum normale dondum kısacası tavsıye ederım eger doktorda onerdıyse
Yorum


Yorum