paranoyak35 yanlış biliyorsun. Askerde de tedavi görme imkanı var.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Atipik psikotik bozukluk ve askerlik
Collapse
X
-
beni de anksiyete bozukluğum olduğu için askere almadılar ama bunun yanında asıl rahatsızlığım olan bipolarlık durumu da var tabii ki ama en dikkate aldıkları konu sanırım anksiyete bulunup bulunmadığıydı şansınız açık olsunOrjinal yazı sahibi: paranoyak35mrb arkadaşlar,
bu askerlik konusunda bizde dertliyiz.nişanlım yoğun bir anksiyete bozukluğu yaşıyor ve tedaviye yeni başladı 3ay kadar.prozak içiyor.27 yaşında ve askerliğe gerçekten hazır eğil kaldıramaz.eğer açıköğretim sınavını veremezse alıcaklar fazla ertelenmiyor.bildiğim kadarıyla asrde ilaç içirtmezler.ne olacak bilmiyorum
Yorum
-
tşkler açıkladığınız için.artık hakkında hayırlısı olsun ayrıldık olcak gibi değil gerçekten azaptı son zamanlarOrjinal yazı sahibi: tankardbeni de anksiyete bozukluğum olduğu için askere almadılar ama bunun yanında asıl rahatsızlığım olan bipolarlık durumu da var tabii ki ama en dikkate aldıkları konu sanırım anksiyete bulunup bulunmadığıydı şansınız açık olsunOrjinal yazı sahibi: paranoyak35mrb arkadaşlar,
bu askerlik konusunda bizde dertliyiz.nişanlım yoğun bir anksiyete bozukluğu yaşıyor ve tedaviye yeni başladı 3ay kadar.prozak içiyor.27 yaşında ve askerliğe gerçekten hazır eğil kaldıramaz.eğer açıköğretim sınavını veremezse alıcaklar fazla ertelenmiyor.bildiğim kadarıyla asrde ilaç içirtmezler.ne olacak bilmiyorum
x/X/x{paranoid dunya}x/X/x
Yorum
-
askerlik
bende atipik psikoz vardı özel doktorlarda iyidir ama şüpheci olup param olmadığı için devlet hastanesine başvurdum cok iyi bir tedavi gördüm askeriyeye hastalığımı söyledim ilaçlarımı doktor raparlarını götürdüm
3 yıl üst üste gatada kontrol edildim ve elverişli bulmadılar
benim görüşüm hiç korkmayın aynen ne varsa yalansız dolansız söyleyin ne hissediyorsanız ilaçlarla onla bunla sizi test edicekler önemli değil
bende topluma başka acılardan hizmet etmeyi düşünüyorum hastalık içinizi karartmasın
Yorum

Yorum