Arkadaşlar Perşembe günü yükseklisans tez sunumum var. Bakalım nasıl geçecek kendime dert etmiyorum, önceden olsa çok dert ederdim. Başka üniversiteden hoca gelecek jüride bölümden hocalar olacak onlara karşı yapmış olduğum çalışmaları sunup savunacağım. Bunlara rağmen içimde sıkıntı stres yok, en kolay yeri sunumumu hazırlamamda biri yardım etse iyi olacak
uğraş uğraş sıkıldım. Sunumdan sonraki görüşerimi yine sizlerle paylaşırım. Dua edin.
uğraş uğraş sıkıldım. Sunumdan sonraki görüşerimi yine sizlerle paylaşırım. Dua edin.

Yorum