Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Artık evlenmek istiyorum

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Artık evlenmek istiyorum

    Selam arkadaslar ; yaşım 40 a dayandı artık evlenmek istiyorum. Normal hayatta çekingen yapımdan dolayı bayanlara pek yaklasamadım. Zaten benim yapımdaki birini kabulleceklerine hiç ihtimal vermedim bu nedenle burda aramak endogrusu gibi geliyor bana. Neyse kendimi tanıtayım ; Boy: 175 kilo:68 ince yapılı ve 30 yasında anca gösteriyorum, izmir de yalniz yasıyorum. Yaşım ilerlediği için sf nin etkileri azaldı sayılır. Tşk

    Ayrıca kimse kusura bakmasın burayı evlilik sitesine dönüştürmek istemezdim ama beni anlayacak birini anca burda bulabilirdim.

  • #2
    doğru yerdesin kardeş. ben de bir psikiyatri forumundan bir şizofrenle tanışıp evlenmiştim ama evlilik bir yıldan kısa sürdü.

    Yorum


    • #3
      Birşey sorabilir miyim? Benim yaş 30'a yaklaşıyor ve evlilik düşünmüyorum. Bu yaşıma kadar kızarkadaşım olmadı ve yalnız yaşamaya (aslında ailemle) çok alıştığımdan evlenirsem mutlu olamam diye düşünüyorum. Aslında yakın zamana kadar (1 yıl öncesine kadar) evlenmek istiyordum ancak artık vazgeçtim. Sizin de böyle bir döneminiz oldu mu ve pişman mısınız 30 yaşlarınızda filan evlenmediğinize?

      Umarım gönlünüze göre birini bulursunuz.

      Yorum


      • #4
        git başını belaya sok, ağrımayan başına ağrılar yaptır, ne diyeyim ben sana bekarlık gibi güzel bişey yokmuş , kapris cekmek yok naz yok, yok o olmadı yok o alıncak yok sen nerdesin yok niye içtin diyen yok bunda anlınacak ne var diyen yok, yok işte bekarlık = yokluk
        Sen şimdi yoksun ya. Bende yokum aslında bu dünyada. Yaşamıyorum, sadece zaman dolduruyorum, o büyük gün gelene kadar...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: x1980 View Post
          git başını belaya sok, ağrımayan başına ağrılar yaptır, ne diyeyim ben sana bekarlık gibi güzel bişey yokmuş , kapris cekmek yok naz yok, yok o olmadı yok o alıncak yok sen nerdesin yok niye içtin diyen yok bunda anlınacak ne var diyen yok, yok işte bekarlık = yokluk


          adam kaç yaşına gelmi be kardeşim ne bekarlığı,abartmayalım o kadar da.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: criminalminor View Post
            Birşey sorabilir miyim? Benim yaş 30'a yaklaşıyor ve evlilik düşünmüyorum. Bu yaşıma kadar kızarkadaşım olmadı ve yalnız yaşamaya (aslında ailemle) çok alıştığımdan evlenirsem mutlu olamam diye düşünüyorum. Aslında yakın zamana kadar (1 yıl öncesine kadar) evlenmek istiyordum ancak artık vazgeçtim. Sizin de böyle bir döneminiz oldu mu ve pişman mısınız 30 yaşlarınızda filan evlenmediğinize?

            Umarım gönlünüze göre birini bulursunuz.
            Daha önce evlenmediğime tabiki pişmanım her şey zamanında olmalı. Ama çekingenlikten dolayı hep evlilikten korktum o nedenle bu yasa geldim. Ama ılerde yaşıtlarını evlenmiş ve cocuk sahibi olduğunu gördüğünde iste o zaman pişmanlık duyarsın.

            Yorum


            • #7
              Böyle sanal ortamda olmaz. Gelmişsiniz 40 yaşınıza. Artık hayatınız evlilik konusunda hata kaldırabilecek boyutu aşmış. Genç olsanız belki olabilirdi ama 40 yaşında bir adam hayatını deneme tahtası gibi kullanmamalı. Bu yaşınıza kadar sosyal fobi ile yaşamışsınız. Beğendiğiniz bir bayana yaklaşmayı deneyin. Konuşun çabalayın onun için. Böyle çok şey kaçırırsınız ...



              Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
              Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
              birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
              Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: omerer View Post
                doğru yerdesin kardeş. ben de bir psikiyatri forumundan bir şizofrenle tanışıp evlenmiştim ama evlilik bir yıldan kısa sürdü.
                diyalog süper

                Yorum


                • #9
                  izdivaça çık sen

                  Yorum


                  • #10
                    ben gururlu adamım.kız arkadaşım olmamasından hiç umrumda değilmişim gibi belli ederim çevreme.halbuki içten içe ne koyar.elin oğlu arkadaşıyla gezerken el ele içimden parça kopar.ulan herşey gibi bunuda başaramadık diye geçiririm iççimden.bir murada eremedim derim.yalnızlığa mahkumuz heralde.beni anlayabilecek birini bulmam yüz seneden fazla sürer.ot geldim saban gidiyorum.vay be.aktı gitti elimizden hayat.böylemi olmalıydı,,,,,,,,,,,,*şerefinize kaldırıyorum kadehimi tüm benim gibi sap dostlarım.
                    wellcome to the desert of the real.

                    Yorum


                    • #11
                      Önemli platformları meşgul etmeyiniz.
                      Ölü yaşayanlar,yaşayan ölüleri çekemezler. Özdemir ASAF

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X