Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Konuşmak isteyen derdini anlatmak isteyen arkadaşlar toplanalım ...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: defne View Post
    zaten burdaki insanların çoğu kimliğini saklıyor, gruba katılırlar mı hiç? kimse deşifre olmak istemiyo
    o yüzden kapalı grup yapmıştım

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: defne View Post
      zaten burdaki insanların çoğu kimliğini saklıyor, gruba katılırlar mı hiç? kimse deşifre olmak istemiyo
      bana mıydı bu sözlerrr?
      Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

      Yorum


      • #18
        dışarıya kapalı, gruptakiler görüyor birbirleirni. bu forumdan 10 kişi çıkmaz katılacak olan, neden katılmıyorlar sence
        Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
          bana mıydı bu sözlerrr?
          hhayır genel olarak söyledim
          Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

          Yorum


          • #20
            https://www.facebook.com/groups/sosyalfobiyeson/




            Bu da benim grubum,beklerim
            Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: defne View Post
              hhayır genel olarak söyledim
              o an'a denk geldi de, malum düşünceli bir gün yaşıyorum hemen üstüme aldım
              Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: Olric View Post

                benden önce düşünen çıkmış hazırda sayfa varmış uğraşmaya gerek yok

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
                  Grup reklamları yapan yapana.. Hangisinde daha çok imkan varsa onu seçicez
                  Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                    Grup reklamları yapan yapana.. Hangisinde daha çok imkan varsa onu seçicez



                    Benim grubum meşhur :P Arkadaşa da tavsiyem facede yeterince sosyal fobi grubu var,bence hiç uğraşmasın
                    Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
                      Benim grubum meşhur :P Arkadaşa da tavsiyem facede yeterince sosyal fobi grubu var,bence hiç uğraşmasın
                      aktif bir grupsa katılalım :P son paylaşım hani tarihte yapıldı mesela, ya da en son hangi etkinliği yaptınız grup olarak
                      Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                        aktif bir grupsa katılalım :P son paylaşım hani tarihte yapıldı mesela, ya da en son hangi etkinliği yaptınız grup olarak
                        güzel sorular.. bu soruların cevabı katılmak için düşüncelerimizi olumlu olarak etkileyebilir.
                        Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                          aktif bir grupsa katılalım :P son paylaşım hani tarihte yapıldı mesela, ya da en son hangi etkinliği yaptınız grup olarak



                          Aktif bir grup değil reptaşım Bak bu da çok orijinal bir kelime,çok iyiyim ya Sosyal fobi grubunda ne hareketliliği? Ben yoğurdumun ekşiliğini söyleyen bir esnafım :P
                          Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
                            Aktif bir grup değil reptaşım Bak bu da çok orijinal bir kelime,çok iyiyim ya Sosyal fobi grubunda ne hareketliliği? Ben yoğurdumun ekşiliğini söyleyen bir esnafım :P
                            öyle grubu kurmakla olmuyor işte, gruba katılıp ne yapacağız bi hareketlilik yoksa , admin olarak senin bir şeyler yapman lazım
                            Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                            Yorum


                            • #29
                              Ben toplu bbm toplu konferans görüşme gibi birşey arıyorum. Bir oda herkes bişi yazıyor fikrini yazıyor, sohbet ediyor. ama online..
                              Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                                öyle grubu kurmakla olmuyor işte, gruba katılıp ne yapacağız bi hareketlilik yoksa , admin olarak senin bir şeyler yapman lazım



                                Tamam buluşma ayarlayacağım bizim semtte Gelirsin
                                Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X