Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Konuşmak isteyen derdini anlatmak isteyen arkadaşlar toplanalım ...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
    Ben toplu bbm toplu konferans görüşme gibi birşey arıyorum. Bir oda herkes bişi yazıyor fikrini yazıyor, sohbet ediyor. ama online..
    gruplarda var o özellik, herkes aynı anda konuşabiliyor
    Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
      Tamam buluşma ayarlayacağım bizim semtte Gelirsin
      niye bizim semt herkes için en uygun yer orası mı ki hiç sanmıyorum
      Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: defne View Post
        niye bizim semt herkes için en uygun yer orası mı ki hiç sanmıyorum



        Çünkü biz oradayız ahahah Admin nerde oturuyorsa orada olur :P
        Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
          Çünkü biz oradayız ahahah Admin nerde oturuyorsa orada olur :P
          ööyle olursa muhtemelen buluşmaya sadece ikimiz gideriz
          Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: defne View Post
            ööyle olursa muhtemelen buluşmaya sadece ikimiz gideriz


            Yabancı değiliz bişi olmaz Bizim semt geliştim hem tamam mı
            Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
              Yabancı değiliz bişi olmaz Bizim semt geliştim hem tamam mı
              doğru di mi bu gelişmiş hali
              Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                doğru di mi bu gelişmiş hali



                Geliştim yazmışım ya,gelişme yolunda yani Bekle ve gör
                Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                Yorum


                • #38
                  Test, just a test

                  Hello. And Bye.

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X