Duyuru

Collapse
No announcement yet.

sosyal fobiyi yenmek mi istiyorsunuz buyrun içeriye alalım sizi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Bu öneriler bazı filmlerde de var o filmleri de izledik, ne güzel dedik falan ama o filmlerin hemen hepsinde bir püf nokta vardı. O filmlerde bir kahraman, sosyal fobili, sessiz arkadaşı keşfeder, uzaktan ona ilginç gelmiştir, yaklaşmaya çalışır, sosyal fobili ona yaklaşmaz, istese bile uzak durur, güvenmez vs ama o arkadaş hiç vazgeçmez, bunun sonucunda sosyal fobili bir iki kelime ile başlar, sonra biraz daha, sonra ona biraz daha güvenir çünkü diğeri vazgeçmeyen biridir ve o hiç vazgeçmeyen sevgili arkadaş, sosyal fobiğimizin yanında gayet rahat davranır. Ona kendisini huzurlu hissetmesi için kendi rahatlığını sunar ki karşıdaki onun yanında çok çekinmesin. Gel zaman git zaman sosyal fobili canımız ciğerimiz fobidaşımız ısrarlara dayanamayarak ve biraz da isteyerek ( sonuçta tabiki çoğunlukla istiyoruz ama yapamıyoruz ne de olsa ) onunla bir yerlere gitmeye razı olur.
    Zaman geçtikçe daha çok şey yapmaya başlarlar, çılgınlıklar, tren raylarında bağırmalar ( bunu hep denemek istemişimdir ) sosyal fobişimiz artık onunla oldukça kendini güvende hisseder, onunla iken çoğu şey daha kolay gelir, eğlenmeye başlar, onunla olmaktan korkmaz, onunla olmak çok güzeldir vs. Sanırım püf noktayı hepimiz anladık, o cici filmlerde vazgeçmeyen bir kurtarıcı, sırt dayamalık, rezilliği bölüşmelik, cesur bir yiğit veya yiğide var. Bizde yok...

    Gerçek hayat olasılığı;

    1) Sosyal fobili kız veya erkek güzel ya da yakışıklı ise gelen;

    a) Ya kız peşindedir, nefes alsa yeter diyordur veya erkek acayip yakışıklıdır, en azından bir denenmelidir.

    b) Dalga geçmek istiyordur, canı sıkılıyordur.

    c) Gerçekten ilginç gelmiştir, merak ediyordur ama bu filmlerdeki gibi ilgili ve vazgeçmeyeninden çıkar mı ne bilelim kavun olsa? ( bile anlamazdım ben herhalde yaşamak gerek :P )


    2) Kız ya da erkek normalse b ve c şıkları geçerlidir.

    Diyelim ki film gerçek oldu bu sefer de çoğunlukla bağımlı bir yaşama adım atılmış olur, o kişinin ömür boyu onunla kalacağı kesin değildir ve sosyal fobiğimiz sonrasında ya travma yaşar ya da geçekten kendini aşmayı başarabilen nadir bir kişi olur. Tabi hayat her şekilde devam eder ama işte şekilli ya da şekilsiz muamma.

    Yorum

    İşleniyor...
    X