merhaba arkadaşlar ben sf li bir gencim,fakat askerden geldikten sonra çok boşlukta hissediyorum kendimi dışarı çıkacak bir nedenim yok,canım çok sıkılıyor sosyal olmak istiyorum ama olamıyorum,yapmacık olarak arkadaşda edinmek istemiyorum sosyal olmak için,içimden aşırı derecede isteksizlik geliyor,ne iş aramak geliyor içimden ne de dışarı çıkıp tek başıma gezmek,çalışmak istiyorum ama iş armaya korkuyorum sanki,bir de kız arkadaşım olmadığı için çok mutsuzum,ne yapmam gerekiyor yani atılım yapamıyorum,iş aramaya korkuyorum,psikiyatriste hiç gitmedim,askerde iken gitmiştim onlarda hiç bir etki etmedi,kullandığım ilaçlar seralin,lustral..bir de cipralex kullanmıştım bu da hiç yanetki etmedi ama sanki bir etki de yapmadı askerlik psikolojisiyle mi anlamadım ne?diğer lustral ve seralin çok kötü yapmıştı..
saygılarla yardımcı olacak cevaplarınızı bekliyorum..
saygılarla yardımcı olacak cevaplarınızı bekliyorum..


Yorum