Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
bayaa kalabalık bir toplantı olmuş bidahakine stadyum kiralayın...buluştunuzda noldu şimdi 5 tane sap bi tane kız..ne konuştunuz ne anlattılar sana seni farklı bi yöne çekmeye çalışan oldumu oresimde sen gözlüklü olan mısın?
bu resim zaten www.yaşamadonus.org sitesinde yayında zatten orda yayında olan bir resimi koydum yani bu yuzden resimdeki arkadaşların rahatsız olucagını dusunmedim ama isterseniz kaldırırım. sadece bulusmaların ne kdar guzel olabilcegini gostermek amacıyla koydum bu resmi
2 yada 3 bayan vardı ama sanırım 2 si fotoragrafta gozukmek istemedi ama erkeklerin sayısı daha fazlaydı tabi.
neyse fotoları siliyorum madem bu kadar tepki gosterdiniz
bizde bir bulusma duzenleyelim dedim ama kimse kaale almadı ustelik bu guzel bahar aylarında çok daha keyifli olurdu
ok teşekurler ilksen benim mesela forumdda bakarsanız bulusmayla ilgili fikirlerim var. mesela birlikte mangal bile yapabiliriz herhalde bu çok zor bişey olmasa gerek.
bulusmadaki detaylara gelince 2 sene olduğu için hepsini hatırlayamıyorum. genelde sosyal fobi hakkında sohbet ettik, herkes kendi sorunlarını anlattı. oturdugumuz yerde taksim meydanındaki çay bahçesi oluyor.
2 yada 3 bayan vardı ama sanırım 2 si fotoragrafta gozukmek istemedi ama erkeklerin sayısı daha fazlaydı tabi.
neyse fotoları siliyorum madem bu kadar tepki gosterdiniz
bizde bir bulusma duzenleyelim dedim ama kimse kaale almadı ustelik bu guzel bahar aylarında çok daha keyifli olurdu
müdür mangal varsa bende gelirim mangal dumanını içime çekip zehirlenmiştim bi kere..
Yorum