Sabah erken kalkıp ta işe gitme derdi olmayanlar için geceler keyiflidir muhakkak...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Gece Yaşayanlar
Collapse
X
-
çok tatlı demiOrjinal yazı sahibi: 01234sonbahar avatarın dikkatimi dağıtıyor
Hakkaten insanın içi sızlıyor çocuğun düştüğü durumu görünce
bayıldım avatara....çocuğa ordada rahat yok, az sonra daha senin ilgi alanına giren avatar koyacağım, bekle ve gör
Evli ve mutlu,çocuklu....sigpic
Yorum
-
Toplum içinde diyelimki metroda, nerde mini etekli bayan varsa tüm gözler onda oluyorOrjinal yazı sahibi: 01234sen niye doğru dedin
Bi bildiğinmi var , konuş anlat biz yabancı değiliz
Bilgi paylaştıkça büyür
valla bugün araştırma sonuçlarını koyacam siteye
yani bişey bilmeye gerek yok, gözlem önemli, ki ben çok iyi bir gözlemciyimdir, hiç gözümden kaçmaz .. hatta bazen kendimi tutamayıp güldüğüm olmuştur, erkeğinde bana ters baktığı ( not: mini etek giyen ben değil, başkalarına yani)
Evli ve mutlu,çocuklu....sigpic
Yorum

Yorum