arkadaşlar hepinize merhaba.az önce yab hakkında araştırma ayaprken siteyle karşılaştım ve hemen üye oldum.paylaşımlarınız gerçekten çok içten.
gelelim benim sorunuma .3-4 ay önce beynimde tümör olduğuna inanmaya başladım.araştırdım ve araştırdıkça tümör belirtilerini yaşadım kendimde. en son acil mr a girdim ama temiz çıktı(gerçi inanamıyorum,ya dr yanlış baktıysa,ya göremediyse diye.)ve bu süreçte kulak ağrısı ardından çınlama başladı.ne kadar dr gittiysem de temiz çıktı kulaklarım en son da yab teşhisi konuldu.2 aydır ilaç kullanıyorum,evet önceye göre daha iyiyim ama kulak ağrım devam ediyor.ve çınlama daha da arttı.sizde de var mı bu kulak meselesi.
kulağım ağrıdıkça ve çınladıkça da yoğunlaşıyorum ona ben yoğunlaştıkça da o artıyor.kısır döngü yani.normal mi kulak çınlaması ne olur cevap vern.artık yavaş yavaş acaba kulağımda tümör mü var takıntısı başlayacak.
BU ARADA ETRAIFMDAKİ KİMSE BENİ ANLAMIYOR.GEÇER,TAKMA KAFANA,SEN GÜÇLÜSÜN, İLAÇ DA NEYMİŞ GİBİ SÖZLERDEN BIKTIM.BENİ ANLAYACAK PEK ÇOK İNSANIN VAR OLDUĞUNU BİLMEK BİLE GÜZEL.
TEŞEKKKÜRLER........
gelelim benim sorunuma .3-4 ay önce beynimde tümör olduğuna inanmaya başladım.araştırdım ve araştırdıkça tümör belirtilerini yaşadım kendimde. en son acil mr a girdim ama temiz çıktı(gerçi inanamıyorum,ya dr yanlış baktıysa,ya göremediyse diye.)ve bu süreçte kulak ağrısı ardından çınlama başladı.ne kadar dr gittiysem de temiz çıktı kulaklarım en son da yab teşhisi konuldu.2 aydır ilaç kullanıyorum,evet önceye göre daha iyiyim ama kulak ağrım devam ediyor.ve çınlama daha da arttı.sizde de var mı bu kulak meselesi.
kulağım ağrıdıkça ve çınladıkça da yoğunlaşıyorum ona ben yoğunlaştıkça da o artıyor.kısır döngü yani.normal mi kulak çınlaması ne olur cevap vern.artık yavaş yavaş acaba kulağımda tümör mü var takıntısı başlayacak.
BU ARADA ETRAIFMDAKİ KİMSE BENİ ANLAMIYOR.GEÇER,TAKMA KAFANA,SEN GÜÇLÜSÜN, İLAÇ DA NEYMİŞ GİBİ SÖZLERDEN BIKTIM.BENİ ANLAYACAK PEK ÇOK İNSANIN VAR OLDUĞUNU BİLMEK BİLE GÜZEL.
TEŞEKKKÜRLER........

emin ol mr da direk çıkar ilk önce beyninde olduğunu düşünüyordun ve onun olmadığına azda olsa inandın ve sinirsel olarak tepkimeleri suan başka yone odakladin ben inanıyorum bundada bisi çıkmaz ve bir başka yerine odaklandığında oda gidicektir sinirler çok acayip herseyi yapabiliyor bendede takıntılar var bu tarz ama belirtileri yasıyorum birebir
Yorum