arkadaslar son bikaç haftadır, kendimi iyi hissetmiyorum.. kendimi aptal,sersem gibi hissediyorum..başımda bi agırlık varmıs (daha cok gerilim tip baş arısı)..çoğu şeyede odaklanamıyorum mesela arkadasım bi şey anlatırken ,,başını dinlerken bi bakmşım sonunu dinlemeden kopmusum dalıp gitmişim.zihnim bulanık gibi dikkat eksikliği kollarda ağırlık var mübarek hersey mevcut..ve gözlerime yorgunluk cöküyor.. son ve en önemlisi acayip unutkanlık var ..
şimdi sizce,,,ben ilk norologa mı görünmeliyim yok sa pskiyatra mı
şimdi sizce,,,ben ilk norologa mı görünmeliyim yok sa pskiyatra mı

Yorum