Duyuru

Collapse
No announcement yet.

arkadaşlar benım sorunum ne ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • arkadaşlar benım sorunum ne ?

    arkadaslar son bikaç haftadır, kendimi iyi hissetmiyorum.. kendimi aptal,sersem gibi hissediyorum..başımda bi agırlık varmıs (daha cok gerilim tip baş arısı)..çoğu şeyede odaklanamıyorum mesela arkadasım bi şey anlatırken ,,başını dinlerken bi bakmşım sonunu dinlemeden kopmusum dalıp gitmişim.zihnim bulanık gibi dikkat eksikliği kollarda ağırlık var mübarek hersey mevcut..ve gözlerime yorgunluk cöküyor.. son ve en önemlisi acayip unutkanlık var ..

    şimdi sizce,,,ben ilk norologa mı görünmeliyim yok sa pskiyatra mı

  • #2
    Bence depresyon bıkkınlık gibi... ama ben pek bilmem pskiyatıra gitmelisiniz.
    Yosunlar suda yaşar.

    Yorum


    • #3

      Panik atak olmadığı kesin.

      Yorum


      • #4
        peki teşekkürler cevaplarınız için

        Yorum


        • #5
          eskiden çok sık karşılaştıgım durumdu doktora görün....

          Yorum


          • #6
            Bahar yorgunluğu bir ay içinde geçer
            HAYAT HARCARIM LAN SENİ...

            Yorum

            İşleniyor...
            X