Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Aşırı Derecede Durmaksızın Düşünüyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
    ben iki sene öncesine kadar dinime aşırı düşkün biriydim ama sonra bişey oldu ve dinden soğumaya başladım.. şimdide hayattan koptum..
    merhaba,

    ben de sürekli engel olamadığım şeyler düşünüyorum. Dini konularla ilgili ve ençok da ölümle ilgili, Mesela Allah var mı, cinler, melekler var mı gibi düşünceler, öldükten sonra ahiret var mı varsa nerede gibi. Ben de 1 sene önceye kadar dinine çok bağlı bir insandım, şuan herşeyi böyle sorguluyorum ve herşeyden soğudum, çocuklarımdan bile, 1 seneden fazladır ilaç kullanıyorum ama geçmedi hala neyapacağım ben de bilemiyorum. Sizde de buna benzer düşünceler mi var?

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: muratlion View Post
      merhaba,

      ben de sürekli engel olamadığım şeyler düşünüyorum. Dini konularla ilgili ve ençok da ölümle ilgili, Mesela Allah var mı, cinler, melekler var mı gibi düşünceler, öldükten sonra ahiret var mı varsa nerede gibi. Ben de 1 sene önceye kadar dinine çok bağlı bir insandım, şuan herşeyi böyle sorguluyorum ve herşeyden soğudum, çocuklarımdan bile, 1 seneden fazladır ilaç kullanıyorum ama geçmedi hala neyapacağım ben de bilemiyorum. Sizde de buna benzer düşünceler mi var?
      Kalpler ancak Allah'ı anarak huzur bulabilir. Din konusunda doğru bilgilere sahipseniz ve mantıklı cevaplarınız vardır ve Allah'ı anarak huzur bulabilirsiniz. İnsanlar odunla besleniyorlar, odunun bir ucu toprakda diğer ucunda ise çeşit çeşit meyveler, elma armut, kiraz, ayva, nar vs. Ağaçlar odundur. Rahmet hazinesinden bizlere rızık veriyorlar. Top güllesi hızında dünya dönüyor, uzayda boşlukda. Atmosfer direksiz yükseltilmiş, uzaya uçup gitmiyor. Güneş dünyayı inanılmaz uzaklıktan ısıtıyor, ışık veriyor, çekiyor döndürüyor? Kütleler neden birbirini çeker? Bilim neden, niçin sorularına cevap veremez, bilim sadece Allah'ın kanunlarını açıklayabilir, formülize eder. Endişe etmeyin, insanlar yok olup gitmeyecek. Allah'a inananlar cennette sonsuz huzur mutluluk içerisinde kalacaklar.

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: muratlion View Post
        merhaba,

        ben de sürekli engel olamadığım şeyler düşünüyorum. Dini konularla ilgili ve ençok da ölümle ilgili, Mesela Allah var mı, cinler, melekler var mı gibi düşünceler, öldükten sonra ahiret var mı varsa nerede gibi. Ben de 1 sene önceye kadar dinine çok bağlı bir insandım, şuan herşeyi böyle sorguluyorum ve herşeyden soğudum, çocuklarımdan bile, 1 seneden fazladır ilaç kullanıyorum ama geçmedi hala neyapacağım ben de bilemiyorum. Sizde de buna benzer düşünceler mi var?
        biraz dini bilgin varsa kitaplar araştırabilirsin bu konulara cevap buabilirsin dini bilgin yoksa bulunduğun ilçenin müftülüğüne git inan gereken yakınlığı gösteriyorlar aklında ki sorulara cevap bulabilirsin... ama eğer bu aklında ki sorular korku ve kaygı ile birlikte seyrediyorsa günlük yaşantını etkiliyorsa bir psikiyatriste görünmelisin manik depresyon olma ihtimalin var...

        KuzuZade
        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: muratlion View Post
          merhaba,

          ben de sürekli engel olamadığım şeyler düşünüyorum. Dini konularla ilgili ve ençok da ölümle ilgili, Mesela Allah var mı, cinler, melekler var mı gibi düşünceler, öldükten sonra ahiret var mı varsa nerede gibi. Ben de 1 sene önceye kadar dinine çok bağlı bir insandım, şuan herşeyi böyle sorguluyorum ve herşeyden soğudum, çocuklarımdan bile, 1 seneden fazladır ilaç kullanıyorum ama geçmedi hala neyapacağım ben de bilemiyorum. Sizde de buna benzer düşünceler mi var?


          benim düşüncelerimden bazıları sizinkilerine yakın gibi mesela Allah eskiden vardı da şimdi yok mu oldu acaba, arkadaşlarım okulda bana kötü mü davranmışlardı iyi mi davranmışlardı Allah beni cezalandırıyo mu cezalandırıyosa ne zaman bitecek artık Allah beni sevmiyo mu Allah beni bıraktı mı, arkadaşlarıma karşı intikam ve nefret duyguları, şunu yapsaydım bunu yapsaydım keşke, gibi düşünceler benimkiler. Allah imanımı almış ve beni cezalandırıyo artık gibi düşünceler imanım yok oldu, inancım kayboldu gibi hissediyorum..

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
            Herkese Selamlar Arkadaşlar,

            Daha 22 yaşındayım. Bir saniye bile durmadan düşünüyorum, çok düşünüyorum, çok kafaya takıyorum her şeyi, beynimi yönetemiyorum, düşüncelerime engel olamıyorum, bazı olayları unutamıyorum.

            Bana yardım edin, ben ne yapmalıyım?
            peki bazı anahtar kelimelere mesela din Allah iman peygamber veya başka türlü anahtar kelimelere zihninde aniden tepki veriyor musun?yani istemediğin bir tepki asla önüne geçemediğin bir tepki, seni korkutan bir tepki, pişman olmanı sağlayan bir tepki... senin kafanda senin yerine konuşan birileri var mı?
            GEÇMİŞ, ÖNSÖZDÜR.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: istemsizhareket View Post
              peki bazı anahtar kelimelere mesela din Allah iman peygamber veya başka türlü anahtar kelimelere zihninde aniden tepki veriyor musun?yani istemediğin bir tepki asla önüne geçemediğin bir tepki, seni korkutan bir tepki, pişman olmanı sağlayan bir tepki... senin kafanda senin yerine konuşan birileri var mı?


              bilmiyorum ama benim yerime beynimde konuşan birileri var galiba..

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: kryqtonite
                xanax uyku hapı değil mi yaf ?
                hayır. xanax anksiyolitiktir. anksiyete kesici yani

                Yorum


                • #23
                  ne düşünüyosun mesela, içinde senin yerine konuşanlar ne söylüyo
                  "-Çıkmaz o yol"
                  diye uyaranlar...
                  ben yürümeyi seviyorum
                  anlamıyorlar.

                  alıntı

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
                    benim düşüncelerimden bazıları sizinkilerine yakın gibi mesela Allah eskiden vardı da şimdi yok mu oldu acaba, arkadaşlarım okulda bana kötü mü davranmışlardı iyi mi davranmışlardı Allah beni cezalandırıyo mu cezalandırıyosa ne zaman bitecek artık Allah beni sevmiyo mu Allah beni bıraktı mı, arkadaşlarıma karşı intikam ve nefret duyguları, şunu yapsaydım bunu yapsaydım keşke, gibi düşünceler benimkiler. Allah imanımı almış ve beni cezalandırıyo artık gibi düşünceler imanım yok oldu, inancım kayboldu gibi hissediyorum..
                    ben de sizin gibi imanımı kaybettiğimi ve bir daha eskisi inanamayacağımı düşünüyorum. Haftaya doktorumla tekrar görüşücem ama ilaçların pek faydası olmuyor

                    Yorum


                    • #25
                      Bendede basladi bu inanmama sorunsali , onceden okudugum bilimin kanitlari fln yuzunden icimdeki huzuru nasil saglayacagmi bilemedim cnku dua okurken bile acaba bu beni rahatlatmak icinmi diye dusunuyordum. Sonra sacma bi fikir belirdi beynimde , kotuluge inanmak gibi. Kotulukten guc alan insanlarin ne kdr guclu olabilecegini bi dusunun haberlerde , sokakta , goreblcegmz heryerde surekli bi vicdan sizlatan , icimizi acitan olay. Dimdik karsilarinda durmak daha zor geliyor gibi sanki. Umarim Allahim inancimizi kaybetmeden icimize inanci serpistirir. Acil sifalarini uzerimize saganak gibi yagdirir.

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: ((ÖzgüR)) View Post
                        ne düşünüyosun mesela, içinde senin yerine konuşanlar ne söylüyo


                        genelde benimle kavga ediyo, düşünmek istemediğim şeyleri söylüyo... rahatsız edici düşünceler..

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: muratlion View Post
                          ben de sizin gibi imanımı kaybettiğimi ve bir daha eskisi inanamayacağımı düşünüyorum. Haftaya doktorumla tekrar görüşücem ama ilaçların pek faydası olmuyor


                          neden öyle düşünüyosunuz çünkü özgüveninizin eksik olması yüzünden öyle düşünüyoruz..

                          Yorum


                          • #28
                            doktoruma hangi sorunumu anlatıyım, bilmiyorum, çok sorunum var aslında.. önceki sorunlarımı da unuttum, Allah bilir, daha ne çok sorunum vardır..

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
                              genelde benimle kavga ediyo, düşünmek istemediğim şeyleri söylüyo... rahatsız edici düşünceler..
                              içe dönük saldırganlık genelde manik depresyon belirtileri olabilir...
                              o düşünceleri değiştirmeye başlamanız lazım her ne konuda olursa olsun kendinizi suçlamasın içnizde ki konuşan kişi ona fırsat vermeyin iradeniz öyle olmadığını olumlu bir şekilde kendinize söylesin , olumlu tarflarınızı her daim kendinize hatırlatın ... misal;

                              dersleriniz çok iyi değil bu durumda içinizde ki size "sen ne gerizekalısın ne kadar salaksın" "çalışıp kazanamassın sen bi baltaya sap olamazsın" gibi gibi olumsuz şeyleri size söyleyip durur bunlar otomatik düşüncelerdir sizinle bir alakası yok üstünüze alınmayın bunları... böyle düşünceler aklınıza geldimi hemen değiştirin onların yerine daha motive edici yada rahatlatıcı sözler bulun " zekiyim ama az çalışıyorum " " ders çalışsam benim yararıma olacak " " matematiği seviyorum ama az çalışıyorum yoksa elimden kurtulmaz peh " gibi sözlerle kendinizi rahatlatın herkes kendine göre uyarlayabilir... olumlu düşünce yapıları çok önemli...

                              KuzuZade
                              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                              Yorum


                              • #30
                                en zevk aldığınız şey nedir? neyle ilgilenirsiniz genelde.
                                "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X