Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çözüm estetik mi , psikolojik terapi mi ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Çözüm estetik mi , psikolojik terapi mi ?

    Kucuklugumden beri fiziksel gorunuşumu begenmıyorum takıntılı bi insanım ,

    ilkokul 5.sınıfta kilo almaya basladım sırf bu yuzden butun kış önlüğümün ustune bol bi hırka giyerdim havalar ısınınca bile cıkartmadım az kalmıstı kurdeşen olmama sınıfta alay konusu haline geldim , ögretmenim bıle ustelıyodu herkesın ıcınde cıkar artık şu hırkayı diye.Aynı zamanda o neşeli kız gitti yerine sessiz pısırık cevabı bıldıgı halde parmak kaldırmayan bi kız geldi.Orta okula gecmıstım dershaneye basladım bi cocuk herkesın içinde bana 'gargamel nereye gidiosun' diye bagırınca sorunlarım daha da arttı , zaten zar zor gıdıyodum dershane sonra da bırakmak zorunda kaldım. Lise geldi 3. senesınde artık tam bi asosyaldim, tenefus aralarında WC ye gider bitmesini beklerdim yakın oldugum ıkı kız arkadasımla bahceye cıkamazdım hep aglardım. Artık evden okula dıye cıkıp sokakta tam 6 7 saat oturup zamanın gecmesını beklıcek hale geldım. Acılarımın ustune ailemı kandırmanın vermıs oldugu vicdan azabı da eklendi. Ve bi şekilde aileme soylemek zorunda kaldım liseyı de açıktan bitirdim. Üniversite hayatım basladı bu sene ilk senemdi ilk 2 ay cok duzgun bı imaj cızdım herkes gel yanıma otur falan dıyodu bı sure sonra uzaklasmaya basladım insanlardan. Artık tek oturur hale geldım tenefuslerde tekrar WC maceram basladı)) yemekhaneye gidemedim aç kaldım. ve boylece ilk sene devamsızlıktan kaldım. Tam 5 ay aileme telefonda cok guzel rol yaptım en son aglayan bı sesle annemi aradım ve 'cok kotuyumm bennn' diye patladım.

    Hikayem bu... sımdı de estetik olmak ıstıyorum aileme bu konuyu actım dediler ki : estetık olmadan once kendınle barısıkk olman gerekıyo bunu ogrenmek zorundasın yoksa takıntıların bu sefer baska sekılde devam eder.Ama benım yasama gucum kalmadı bu nolucak? kendimi boyle kabullenemıyorum. Sizce ne yapmam gerekıyo fıkır verin lutfen :77:

  • #2
    ailen doğru söylemiş, ama yinede kendimi böyle kabullenemiyorum diye ısrar ediyorsan, estetik seni mutlu edecekse ol, yetersiz kalırsa terapiyle devam edersin.
    Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

    Yorum


    • #3
      Hoşgeldin öncelikle,ben bir sosyal fobiliyim ve senin de anlattıklarına bakılırsa sen de sosyal fobilisin ne yazık ki...Estetik ameliyatı niiçin olacaksın tam olarak? Kendini bu şekilde kabullenemiyorsan ol,çözümü var en azından,teknoloji gelişti...zannımca bu sorunun da sende özgüven eksikliği oluşturmuş...Ya bırak o wc leri falan ben de ünide çok sıkıntılı zamanlar yaşıyorum ama kimseden çekinme,zamanla anlıyorum ki artık kimse 4-4 lük değil arkadaş! Hepsinin bir sürü kusuru var...Bunları düşünüp biraz daha cesaretlenmeye bak...
      Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

      Yorum


      • #4
        Estetik burun flnsa olabilir bence, ama psiklojik destek alman gerekiyor, öncelikle 2. denemelesin bence..
        3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

        When you lose small mind, you free your life..

        Yorum


        • #5
          Psikologa gıtmem lazım evet ama ben bu sekılde yasamayı tam 10 senedır denıyorum sonuc hep hüsran.Pek bi yararı olacagını sanmyorum. Fizigimde sorun yok 3 sene fitness yaptım boyum da 1.76 oldugu ıcın bu da ilgi cekıyodu,ben ilgi cekmek ıstemıyodum yani sadece yuzumden memnun degilim... Farkındaysan kilo sorunum ıcın kılo ver dedin bana bununla yasamayı ogrenmelisin demedın... demekki yuzum ıcın de aynı şey gecerlı bu sorunu da kilo gibi cozumlemelıyım yani estetik olup kurtulmalıyım...

          Yorum


          • #6
            Yorumunuz için tesekkur ederım hosbulduk 'tutnamayan' ... Mukemmeliyetcı bı yapıya sahıbım kendımı boyle kabullenmem imkansız. Ailemde diyo ki once kendını bu sekılde kabullen, sonra estetik ol... ne kadar saçma!

            Yorum


            • #7
              Takıntı haline getirdiğin için fiziğini ne desek tesir etmeyeceğe benziyor. Bencesi şu: Gözlerinin şeklini beğenmiyorsun ama görebildiğin için sevinmiyorsun. Burnunun şeklini beğenmiyorsun ama (nette bi resim görmüştüm burnu kesilmiş bir kızcağız) resimleri tıp dergilerinde yayınlananlar gibi olmadığın için şükretmiyorsun. Cildini beğenmiyorsun ama yanık sebebiyle tamamen büzüşmüş bir cildin olmadığı için de memnun değilsin. Biliyor musun? Ellerini klavyede gezdirerek , buraya bakabilerek ve görebilerek , düşünerek yazabilmen ne büyük nimettir.
              Dilsiz kulaksız sözün , can gerek anlayası...

              Yorum


              • #8
                Zaten cokta tehlikeli tv de izlemiştim kadın estetik ameliyat olmuş burnundan ,artık nasıl bir yanlışlıksa kadının yüzünün sol tarafı aşağıya kaymış çok kötü görünüyordu anlattığına göre bu iyi hali o estetik sonum oldu diyor.
                ya ben estetik yaptırsam eski yasiyi cok özlerdim : ))
                Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                Yorum

                İşleniyor...
                X