Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dudaklarımı kapattığımda bir daha açılmayacağını düşünüyorum

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #46
    Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
    iyi de bir insana gülme dersen güler, yapma dersen yapar ben napiyim
    bence kes artık
    Öldür beni
    Öldür seni yaratan
    çocuğu.
    Öldür baştan çıkarıcı
    şehvet senatörünü
    bu topraklara getiren seni.

    Yorum


    • #47
      Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
      bence kes artık
      dudaklarını yani
      Öldür beni
      Öldür seni yaratan
      çocuğu.
      Öldür baştan çıkarıcı
      şehvet senatörünü
      bu topraklara getiren seni.

      Yorum


      • #48
        arkadaşım dudakların yapışıyorsa yapışsın bırak kaygılanmayı. bak senin yüzünden ben de düşünüyorum böyle salakça şeyleri(ben de gözlere takıntılıyım). Forumdan çık, güzel bir film izle ve yat uyu.

        Yorum


        • #49
          Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
          dudaklarını yani
          dostum lütfen şu anlık doğru dürüst bi çözümü olan var mı?

          psikiyatr 3tane ilaç yazdı ama şu an kullanmıyorum çünki hepatit c tedavisi görüyorum kusturuyo ilaçlar..

          Yorum

          İşleniyor...
          X