Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dudaklarımı kapattığımda bir daha açılmayacağını düşünüyorum

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Dudaklarımı kapattığımda bir daha açılmayacağını düşünüyorum

    Dudaklarım yapış yapış oldu boğuluyorum yardım edin

  • #2
    bırak kapansın tekrar açılacağı gün mucize olur belki
    Öldür beni
    Öldür seni yaratan
    çocuğu.
    Öldür baştan çıkarıcı
    şehvet senatörünü
    bu topraklara getiren seni.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
      bırak kapansın tekrar açılacağı gün mucize olur belki

      he komikmiş

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
        he komikmiş
        eheh güldüğüne göre hala kapanmadı
        Öldür beni
        Öldür seni yaratan
        çocuğu.
        Öldür baştan çıkarıcı
        şehvet senatörünü
        bu topraklara getiren seni.

        Yorum


        • #5
          Öyle bişey olmuyor dene bak açılıyor.Gene dene gene açılıyor.Rahatla sakin ol yanında su bulundur devamlı su iç zaman geçtikçe yapışık kalmadığını gördükçe rahatlıcaksın.
          ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

          Franz Kafka

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
            eheh güldüğüne göre hala kapanmadı
            Orjinal yazı sahibi: selinsys
            Nasıl ya..........koptum abi bu ne
            Are you people?
            ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

            Franz Kafka

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
              Öyle bişey olmuyor dene bak açılıyor.Gene dene gene açılıyor.Rahatla sakin ol yanında su bulundur devamlı su iç zaman geçtikçe yapışık kalmadığını gördükçe rahatlıcaksın.
              zekice bak mantıklı cevaplar gelmeye başladı.
              Öldür beni
              Öldür seni yaratan
              çocuğu.
              Öldür baştan çıkarıcı
              şehvet senatörünü
              bu topraklara getiren seni.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
                Dudaklarım yapış yapış oldu boğuluyorum yardım edin
                "takıntı bulamama takıntı"n iyileşti demek, çok sevindim geçmiş olsun.

                Yorum


                • #9
                  Çok afedersiniz ya ben dalgasına açtı diye düşünmüştüm...cok afedersinnnnnn

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                    Are you people?
                    :68: :68: :68: :68:
                    Öldür beni
                    Öldür seni yaratan
                    çocuğu.
                    Öldür baştan çıkarıcı
                    şehvet senatörünü
                    bu topraklara getiren seni.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
                      :68: :68: :68: :68:
                      eheh. bu arada sayfayı bayağı kirlettim
                      Öldür beni
                      Öldür seni yaratan
                      çocuğu.
                      Öldür baştan çıkarıcı
                      şehvet senatörünü
                      bu topraklara getiren seni.

                      Yorum


                      • #12
                        Sırf konu sapmasın diye tek sefer cevap vericem.

                        Arkadaşım burası psikoloji formu bir şeyi bile dalgayla karşılayamazsınız.

                        Cevapların zekice olmasına da gerek yok maksat karşı tarafa yardımcı olacak şekilde fikir paylaşmak.
                        ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                        Franz Kafka

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                          Öyle bişey olmuyor dene bak açılıyor.Gene dene gene açılıyor.Rahatla sakin ol yanında su bulundur devamlı su iç zaman geçtikçe yapışık kalmadığını gördükçe rahatlıcaksın.
                          bunu kimse garanti edemez. belki açılmayacak, belki bir de burnu akıp tıkanacak ve nefessiz kalacak. böyle bir vebale girme.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                            Sırf konu sapmasın diye tek sefer cevap vericem.

                            Arkadaşım burası psikoloji formu bir şeyi bile dalgayla karşılayamazsınız.

                            Cevapların zekice olmasına da gerek yok maksat karşı tarafa yardımcı olacak şekilde fikir paylaşmak.
                            ne yani dalga geçmiyor muydun bunları yazarken :42:
                            Öldür beni
                            Öldür seni yaratan
                            çocuğu.
                            Öldür baştan çıkarıcı
                            şehvet senatörünü
                            bu topraklara getiren seni.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
                              bunu kimse garanti edemez. belki açılmayacak, belki bir de burnu akıp tıkanacak ve nefessiz kalacak. böyle bir vebale girme.

                              benim burnum zaten hep tıkalı genelde ağızdan nefes alıyorum

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X