Merhaba ben forumun yeni üyesiyim ve 14 yaşında 8.sınıfa gidiyorum 7.sınıf bittiğinden beri birazdan bahsedeceğim sorunum var.Sorunumu anlatmak istiyorum öncelikle notlarım kötü değil iyi denebilir.
Sürekli gelecekte bir işimin olmayacağını okuyamayıp parasız kalacağımı düşünüyorum ve bu hiç aklımdan çıkmıyor.Misal bu sabahtan beri hep bunu düşünüyorum bazen unutuyorum ama okulla ilgili bir şey hatırlayınca veya biri hatırlatınca gene aklıma takılıyor.Bu sorun yüzünden konsantre olamıyorum notlarım gözle görülür bir şekilde düşmeye başladı geçen sene yıl sonu ortalamam 73'dü bu sene ilk dönem 62 oldu bu soru aklıma takılıyor ve hiç gülümseyemiyorum içimde endişe ve korku var.
Sürekli gelecekte bir işimin olmayacağını okuyamayıp parasız kalacağımı düşünüyorum ve bu hiç aklımdan çıkmıyor.Misal bu sabahtan beri hep bunu düşünüyorum bazen unutuyorum ama okulla ilgili bir şey hatırlayınca veya biri hatırlatınca gene aklıma takılıyor.Bu sorun yüzünden konsantre olamıyorum notlarım gözle görülür bir şekilde düşmeye başladı geçen sene yıl sonu ortalamam 73'dü bu sene ilk dönem 62 oldu bu soru aklıma takılıyor ve hiç gülümseyemiyorum içimde endişe ve korku var.



Yorum