Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Gelecekte bir işimin olmayacağını düşünüyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Gelecekte bir işimin olmayacağını düşünüyorum

    Merhaba ben forumun yeni üyesiyim ve 14 yaşında 8.sınıfa gidiyorum 7.sınıf bittiğinden beri birazdan bahsedeceğim sorunum var.Sorunumu anlatmak istiyorum öncelikle notlarım kötü değil iyi denebilir.

    Sürekli gelecekte bir işimin olmayacağını okuyamayıp parasız kalacağımı düşünüyorum ve bu hiç aklımdan çıkmıyor.Misal bu sabahtan beri hep bunu düşünüyorum bazen unutuyorum ama okulla ilgili bir şey hatırlayınca veya biri hatırlatınca gene aklıma takılıyor.Bu sorun yüzünden konsantre olamıyorum notlarım gözle görülür bir şekilde düşmeye başladı geçen sene yıl sonu ortalamam 73'dü bu sene ilk dönem 62 oldu bu soru aklıma takılıyor ve hiç gülümseyemiyorum içimde endişe ve korku var.

  • #2
    daha yasın küçük bu tür şeylerı düşünme herşeyın bir zamanı var sorununuda bu forumda arama annen yada babana bu konudakı düşüncelerini onlara aç tekrar söyluyorum bu konuları daha düşünme daha yasın küçük çocuklugunu bu gıbı konularla geçirme
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #3
      Yok bu yaştan da olsa düşün geleceğini,ama hiçbir zaman kaygılanma herşey olacağına varır,ileride hiç ummadığın bir meslekle karşı karşıya da kalabilirsin,eğitim sistemimiz kişinin isteğine göre şekillenmiyor malesef...Sen geleceğini düşün,bu güzel bir şey,anma içindeki stresi ve kaygıyı bir kenara bırakıp bir yandan da artık çocukluk mu dersin gençlik mi dersin onu yaşa,ayrıca hoşgeldin =)
      Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

      Yorum


      • #4
        Teşekkür ederim ama anneme ne zaman desem derslerine çalışmassan işsiz kalırsın tabi diyor moralim daha çok bozuluyor annem ile babam ayrı babamıda göremiyorum.Kısacası aileme bahsedince moralim daha çok bozuluyor sadece bu konu sevdiğim arkadaşlarımın yanında muhabbet ederken kafamdan çıkıyor...

        Yorum


        • #5
          serenaya katılıyorum anne ve baban ile açık açık tüm konuları konuşmalısın. hayatta herkesin işi olmak zorunda değil ki , hiç kimse de aç kalmadı..

          Sana en güzel örnek olarak çocuklar duymasın dizisindeki mustafa ali karakteri.. incelemeni tavsiye ederim.
          Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

          Yorum


          • #6
            Bu korkun seni güdüleyebilecek bir korku aslında.
            emin misin başarının düşmesinin bunlar olduğuna .Farklı şeyler olmasın.
            Sussak ölüm, konuşsak intihar...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: wgamerw View Post
              Teşekkür ederim ama anneme ne zaman desem derslerine çalışmassan işsiz kalırsın tabi diyor moralim daha çok bozuluyor annem ile babam ayrı babamıda göremiyorum.Kısacası aileme bahsedince moralim daha çok bozuluyor sadece bu konu sevdiğim arkadaşlarımın yanında muhabbet ederken kafamdan çıkıyor...
              aılen tam bilinçli digil demekkı ama şimdi basarısız olucagını kesınleştırme mesleklerı arastır şimdilik tek endişen derslerın olsun yası katılıyorum basarının düşmesinde nedenı kız arkadas yada baska meseleler olmasın
              Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
              sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

              Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                serenaya katılıyorum anne ve baban ile açık açık tüm konuları konuşmalısın. hayatta herkesin işi olmak zorunda değil ki , hiç kimse de aç kalmadı..

                Sana en güzel örnek olarak çocuklar duymasın dizisindeki mustafa ali karakteri.. incelemeni tavsiye ederim.
                İlgilenip yorum yaptığınız için teşekkür ederim yorumları okuyunca biraz rahatladım.


                Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
                Bu korkun seni güdüleyebilecek bir korku aslında.
                emin misin başarının düşmesinin bunlar olduğuna .Farklı şeyler olmasın.
                Bu sorun aklıma takıldığında derste düşüncelere dalıp gidiyorum geleceğimi hayal ediyorum ama dersi kaçırıyorum matematik ve fen dersini kaçırdığımda bir daha anlamıyorum konuyu fen bilgim 7.sınıfta 70'di bu sene 35'e düştü sayısalım çok iyi değil ama çok düşüş yaşadım


                Orjinal yazı sahibi: serena View Post
                aılen tam bilinçli digil demekkı ama şimdi basarısız olucagını kesınleştırme mesleklerı arastır şimdilik tek endişen derslerın olsun yası katılıyorum basarının düşmesinde nedenı kız arkadas yada baska meseleler olmasın
                Bu konuları kafama takmıyorum genelde düşüncelere daldığımda gelecekte kendimi düşünüyorum eskiden komutan olmak isterdim kendimi asker olarak düşünürdüm genelde bu tarz şeyler bazı mesleklerden etkileniyorum kendimi o meslekte hayal ediyorum o zamanlar genelde gelecekte işsiz kalıcağımı düşünmüyorum ama ne zaman derslerimlen ilgili biraz kötü bir haber alsam bu konu takılıyor kafama

                Yorum


                • #9
                  Bu konuları kafama takmıyorum genelde düşüncelere daldığımda gelecekte kendimi düşünüyorum eskiden komutan olmak isterdim kendimi asker olarak düşünürdüm genelde bu tarz şeyler bazı mesleklerden etkileniyorum kendimi o meslekte hayal ediyorum o zamanlar genelde gelecekte işsiz kalıcağımı düşünmüyorum ama ne zaman derslerimlen ilgili biraz kötü bir haber alsam bu konu takılıyor kafama[/QUOTE]

                  bende senın gibi esgiden polis arkeolog ögretmen bir çok meslegi isterdim şimdi istedigim meslegı seçtım bunda yasın önemı buyuk şimdi istedigin meslegı düşün zamanın daha çok bu konuları düşünmen için çok erken düşüniceksen yalnızca planla şu olur bu olmaz deme daha yasın ufak oldugundan bu kaygıların var eilende birinin işten ayrılması gibi bir durum varmı
                  Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                  sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                  Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: serena View Post
                    Bu konuları kafama takmıyorum genelde düşüncelere daldığımda gelecekte kendimi düşünüyorum eskiden komutan olmak isterdim kendimi asker olarak düşünürdüm genelde bu tarz şeyler bazı mesleklerden etkileniyorum kendimi o meslekte hayal ediyorum o zamanlar genelde gelecekte işsiz kalıcağımı düşünmüyorum ama ne zaman derslerimlen ilgili biraz kötü bir haber alsam bu konu takılıyor kafama
                    bende senın gibi esgiden polis arkeolog ögretmen bir çok meslegi isterdim şimdi istedigim meslegı seçtım bunda yasın önemı buyuk şimdi istedigin meslegı düşün zamanın daha çok bu konuları düşünmen için çok erken düşüniceksen yalnızca planla şu olur bu olmaz deme daha yasın ufak oldugundan bu kaygıların var eilende birinin işten ayrılması gibi bir durum varmı[/QUOTE]

                    İşsiz kalan biri yok iş değiştirmeler filan oldu ama şuan ailemde işsiz olan yok her gün değişik bir meslek düşünüyorum.yorumları okuyunca biraz rahatladığımı hissettim sabahtan beri bu konu aklımdan çıkmamıştı şimdi düşününce televizyonun üzerimde etkisi olan faktörlerden biri olduğunu düşünmeye başladım her gün işsiz kalan sefalet içinde yaşayan insanları anlatan filmlar ve haberler görüyorum bu konuya yorum yazanlara tekrardan teşekkür ederim...

                    Yorum


                    • #11
                      bu konulara takılma gelıcegini düşün ve planla şimdilik bunları 18-19 yasa gelınce düşün bir yerden etkılendigini anlamiştim tv bu kadar ilgilenme okulunla ve arkadaslarınla ilgilen ömür biter ülkenın sorunları bıtmez
                      Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                      sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                      Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                      Yorum


                      • #12
                        " insanlar geleceği görebilselerdi , piyango trilyoneri olurlardı "

                        KuzuZade
                        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X