Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Galiba Ölüyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Galiba Ölüyorum

    Arkadaşlar yardım edin ! Artık obsesif kompulsif bozukluktan bıktım. Neden mi bu obsesif kompulfis bozukluk mu artık bunu da bılmıyorum.

    Herkes saçma olmayacak seyler dusunur. Onu rahatsız eden seyler. İşte ben bu seylerı dusundugumde sankı cevremde kım varsa dudaklarımndan o kotu dusunce cıkıyor ve herkes duyuyor. Ve ya telefonla konusurken sankı agzımdan kotu bır laf cıkmıs gıbı oluyor ve sonra ona ınanıyorum. Bunu yaparsam su olur olayı zaten yıllardır vardı. 2 yıl once obsesıf kompulsif tanısı kondu ama artık cok daha arttıgını dusunuyorum ve farklı bır psıkolojik rahatsızlıktan korkuyorum.m

  • #2
    egon artık o kadar baskı altında kalmışki sen egona bu eziyeti ettikçe oda hayatını devam ettirebilmek için düşünceleri bir şekilde dışarı atıyor.

    lütfen kendinden tecrübeli insanlarla dertlerini paylaş, güzel şeyleri düşün ve geride kalan hiçbirşeye keşke demeden yaşa.. farklılık olacaktır.
    Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

    Yorum


    • #3
      hocam oncelıkle bu önemli cevabın ıcın cok sagol biliyor musun her defasında buraya yazıyorum ve rahatlıyorum ama yarın yıne baslıyor ozellıkle de yanımda bır kısı varken gozlerıne bakarak konusamıyorum, bazen bır ruya goruyorum bır gun etkısınden cıkamıyorum ama psıkologa gıdecem dıyorum 2 gun sonra yıne buraya yazıyorum gercekten yasamıyorum sankı herseyım cok kontrollu ya yanlıs bır sey dersem ya yanlıs anlasılırsa ya yanlıs bısı agzımdan cıkarsa (sacma sapan dusunceler, kufurler ).. Artık dayanamıyorum lustral kullanıyordum onu da bıraktım.. Her aksam artık arastırmaktan bıktım bende normal uyuyamayacakmıyım saat 4 de uyuyabılıyorum asırı alınganım su sıralar sankı ınsanlar her zaman yalan soyluyorlar kımse gercek arkadas degılmıs gıbı..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: fored93 View Post
        hocam oncelıkle bu önemli cevabın ıcın cok sagol biliyor musun her defasında buraya yazıyorum ve rahatlıyorum ama yarın yıne baslıyor ozellıkle de yanımda bır kısı varken gozlerıne bakarak konusamıyorum, bazen bır ruya goruyorum bır gun etkısınden cıkamıyorum ama psıkologa gıdecem dıyorum 2 gun sonra yıne buraya yazıyorum gercekten yasamıyorum sankı herseyım cok kontrollu ya yanlıs bır sey dersem ya yanlıs anlasılırsa ya yanlıs bısı agzımdan cıkarsa (sacma sapan dusunceler, kufurler ).. Artık dayanamıyorum lustral kullanıyordum onu da bıraktım.. Her aksam artık arastırmaktan bıktım bende normal uyuyamayacakmıyım saat 4 de uyuyabılıyorum asırı alınganım su sıralar sankı ınsanlar her zaman yalan soyluyorlar kımse gercek arkadas degılmıs gıbı..
        biz kötü görebiliyoruz ama bu söylediklerin aslında bizim için olumlu şeyler biliyomusun.. bunlar psikolojinin gribi gibi .. olmasaydı aklımızı kaçırabilirdik ve bir tedavisi olmazdı..

        rüyalar dedin rüyalardan nasıl etkileniyorsun? sonuçta rüyalar eski yaşananların deşarj olma yoludur?
        Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

        Yorum


        • #5
          hocam bilmiyorum artık kafam cok karısık, felsefik seyler yazıyorum yazdıkca yazıyorum bır kenara, toplum ıcerısınde cok rahat bır konusma yapabılır kendımı ıfade edebılırken bır konusma da mesela kendı arkadaslarımın yanında rahat olamıyorum sankı agzımdan sacma bır sey cıkıyormus gıbı kotu bır laf gıbı yahu dıyorum kı lanet olsun dusunmeyecegım sacmalıkları, 2 dakika sonra dusunuyorum..yine aynı.. Sonra aksam yattıgımda zihnim boş oldugunda eskiden yasadıgım bır olay var mesela ornegın kitabı oradaki rafa mı koydum yoksa rafa koymayıp masanın ustunde mı bıraktım gıbı bu cok basıte ındırgedım sımdı de sacmalıklarım ve takıntılar sanki istediklerini düşündürtebiliyorlar bana..

          Yorum


          • #6
            ilk anlattığın korkudur kaybetme korkusu.. düşünsene yanlış söylen yanlış şeyle çıksa ne olabilirki.. sende eksik olan şey özgüven ve biraz şımarıklık değil midir?


            ben rüyalrı sormuştum ama yine daldın sanırım anlatırken?
            Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

            Yorum


            • #7
              ozguven eksik degil gibi duruyor işte toplum ıcerısınde cok rahat konusuyorum bazen oluyor bu arada sımarlıklıkla alakada bulamadım sızce bunlar bu obsesif kompulsif rahatsızlığı sorunu sımarıklık mı ? bence degıl hocam, ornegın kafama eger takarsam ısıgı acacagım dıye acmalıyım mesela 2 defa 3 defa bunlar sımarıklık degıl bence.. Ayrıca ruyalarda sacma mesela kabus gorursem etkısınden zor cıkıyorum bundan bahsettım
              Last edited by fored93; 12-05-2012, 12:54 AM.

              Yorum


              • #8
                psikolojide etkiler sonuçlar irlikte değerlendirilmesi en yanlış konu.. gribe benzetelim soğuk alırız kendimizi koruyamayız virüs girer ve burnumuz akar.. iki üç defa burnumuzun akmasını soğuğa dayandırmayız sadece soğuk üşütmüştür üşütme direnci kırmıştır. virüs yerleşmiştir. sonra burnumuz akmıştır. şımarıklık özgüven eksikliği virüslere kabullenir hale sokmuştur.

                neden kabus etkiliyor bu ileride başına gelebileceiği düşüncesi olabilir mi ?
                Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                Yorum


                • #9
                  hocam oyle degıl obsesif kompulsif işte her zaman zihinde dolaşan bir saçmalık anlamsız dusunceler.

                  Yorum


                  • #10
                    rüyayı netleştirip farketmişssin ama nedeni vardır illaki insan başka türlü etkilenmezki.?
                    Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X