Arkadaşlar yardım edin ! Artık obsesif kompulsif bozukluktan bıktım. Neden mi bu obsesif kompulfis bozukluk mu artık bunu da bılmıyorum.
Herkes saçma olmayacak seyler dusunur. Onu rahatsız eden seyler. İşte ben bu seylerı dusundugumde sankı cevremde kım varsa dudaklarımndan o kotu dusunce cıkıyor ve herkes duyuyor. Ve ya telefonla konusurken sankı agzımdan kotu bır laf cıkmıs gıbı oluyor ve sonra ona ınanıyorum. Bunu yaparsam su olur olayı zaten yıllardır vardı. 2 yıl once obsesıf kompulsif tanısı kondu ama artık cok daha arttıgını dusunuyorum ve farklı bır psıkolojik rahatsızlıktan korkuyorum.m
Herkes saçma olmayacak seyler dusunur. Onu rahatsız eden seyler. İşte ben bu seylerı dusundugumde sankı cevremde kım varsa dudaklarımndan o kotu dusunce cıkıyor ve herkes duyuyor. Ve ya telefonla konusurken sankı agzımdan kotu bır laf cıkmıs gıbı oluyor ve sonra ona ınanıyorum. Bunu yaparsam su olur olayı zaten yıllardır vardı. 2 yıl once obsesıf kompulsif tanısı kondu ama artık cok daha arttıgını dusunuyorum ve farklı bır psıkolojik rahatsızlıktan korkuyorum.m

Yorum