Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sonunu görmediğim yolda yürümekten yoruldum !

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #46
    Düşmacunu kendimi bu konuyu işgal etmiş hissettim Kusura bakma....Sen yaz ben okuyum.Yazmayım artık buraya

    Yorum


    • #47
      Orjinal yazı sahibi: Düşmacunu View Post
      şimdi şöyle bi şey de var ama.. annem babam ayrıldıktan sonra babam kardeşimi bana karşı çok doldurmaya çalıştı. bunu neden yaptı bilmiyorum ama. sonra ben annemle yaşamaya başladım ve kardeşimi 2 sene hiç görmedim. şimdi 2 ay önce o da yanımıza geldi ve hiiç iyi değil aramız. o beni istemiyo ben onu

      ikimizde ayrı ayrı çok şey yaşadık, ona da çok görmemem lazım ama en azından ben birilerine saldırmıyorum :tinysmile_hmm_t2:
      olası bir durum tabi benim sana söylediğim ebeveyn teorisi çocuklar 3-5 yaşlarında iken hemen her ailede olan bir durum. ailen ayrılmasa bunun örneğini birisi evlenince yada kardeşlerden biri üniversiteye gidince yaşarlar.. ama illaki yaşanır.. şöyle durup bir düşünmelisin önce kardeşin olduğunu onun bebekliğini annenizi ve masumluğunu.. bence ipler senin elinde kardeşin asla OKB ye yaklaşamaz.. kime de sorarsan sor
      Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

      Yorum


      • #48
        Orjinal yazı sahibi: Milady View Post
        Düşmacunu kendimi bu konuyu işgal etmiş hissettim Kusura bakma....Sen yaz ben okuyum.Yazmayım artık buraya
        olur mu yaa saçmalama ne kusuru dertleşiyoruz işte hem gldürüyo ablan beni ne mübarek insanmış
        17 buçuk yaşında mısın bu arada
        Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

        Yorum


        • #49
          Orjinal yazı sahibi: RecepSolar
          Aslında kazandığın bölümde güzelmiş.
          http://www.dogrutercih.com/meslek-videosu/?id=139
          http://www.dogrutercih.com/meslek-videosu/?id=17
          Burada biraz dinledim. Ama acaba işte mezun olduktan sonra iş bulmak nasıldır , aylık maaşları nasıldır bir öğrenmek lazım.
          Sen tabi daha iyi yapabileceğim bir işler olur farklı bir üniversitede okumak istiyorum dersen tabiki sen kendi yeteneklerini daha bilirsin.

          Varmı peki hedeflediğin kazanmak istediğin bir bölüm , üniversite ?

          istanbul ünv ya da hacettepe ünv - psikoloji ...inşallah


          turizmle ilgili olarakta..
          yabancı dil merakı varsa bu okullar zaten 2 dil öğretmiş oluyo mezun olurken.. bir de kendini donatmak önemli tabi.. otel yöneticisi olarak başlayabiliyosun ya da turizm rehberliği falan.. ama garson olma ihtimali de var tabi ki açıkçası ben yabancı dil sevmiyorum ingilizcem sıfır. turizmle alakamda yok, yaşım ilerlemeden hayallerimin peşinden koşaym dedim.. inşallah pişman olmam..
          Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

          Yorum


          • #50
            Evet Dünyanın en uykulu 17 yaşındaki insanıyım ve şimdi yatmazsam yarın sabah 6 kalkamam.Yatsam bile kalkamam en azından 7 de kalkmak için yatayım İyi geceler

            Yorum


            • #51
              Orjinal yazı sahibi: Milady View Post
              Benim ablam beni dinler sonrada suçlar benim vaktimi çaldın diye..Her zaman dinlemiyor.3 kere(17,5 yıl boyunca ) falan beni dinledi.Genelde odasına girmem yasak.(kendi yasakladı.).En sevdiği dizi karakterine bir şey söyledim diye benimle 2 3 ay konuşmadı hiç.Bana kitaplarını verdi sonra hırsız neden çalıyorsun diye geri aldı kitaplarını.Eleştirilmeye dayanamıyor.Kendisi hep haklı.Tabi normal bir insan olmadığının farkında bunuda kabullenmiş diğer insanlarında kabul etmesini bekliyor o yüzden garip davranışlarını takmıyor.Diyor normal değilim ben ne önemi var . Tanıdığı İnsanlarda kabul etmiş onu bu haliyle tabi bende kabul ettim artık.Son zamanlarda daha iyi bir insan olmaya çabalıyor.Beni dinlemesinide buna bağlıyorum.kendini iyilik beni kötülük meleği olarak görüyor bana bi düşmandan farksız davranıyor çoğu zaman.Artık elinden geldiğince yalan söylememeye falan çalışıyor.Ve ders falan çalışmaya başladı.Ben onu çok seviyorum ama onun beni sevdiğini sanmıyorum...Kardeşi değil arkadaşı olsam dönüp yüzüme bakmaz bile..
              Bu hikaye bana hiç yabancı gelmedii.. yıllllarrr yıllarrrr önce diyorum 15 yıl falan Benim ablamda aynıydı. tabi artık çok uzaklardayız ve inanılmaz sözümü dinler o ayrı konu ama yaptı zamanında

              Narsist ve yoğun bölme split yaşıyor olabilir ablan.. Kendisini karşısındakine püskürttükleri ile deşarj ediyor. onun için birisi ya iyidir ya kötüdür. iyilik yapıyorsa yada kötülükte hemen karar verir etiketler.. buda karşısısndakini iyiysede kötüysede ondan uzaklaştırır. iyi ise çok samimi sınırzede, kötüyse sınırı kapalıdır...
              Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

              Yorum


              • #52
                Orjinal yazı sahibi: Milady View Post
                Evet Dünyanın en uykulu 17 yaşındaki insanıyım ve şimdi yatmazsam yarın sabah 6 kalkamam.Yatsam bile kalkamam en azından 7 de kalkmak için yatayım İyi geceler
                iyi geceler ablana selam
                Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

                Yorum


                • #53
                  Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                  Bu hikaye bana hiç yabancı gelmedii.. yıllllarrr yıllarrrr önce diyorum 15 yıl falan Benim ablamda aynıydı. tabi artık çok uzaklardayız ve inanılmaz sözümü dinler o ayrı konu ama yaptı zamanında

                  Narsist ve yoğun bölme split yaşıyor olabilir ablan.. Kendisini karşısındakine püskürttükleri ile deşarj ediyor. onun için birisi ya iyidir ya kötüdür. iyilik yapıyorsa yada kötülükte hemen karar verir etiketler.. buda karşısısndakini iyiysede kötüysede ondan uzaklaştırır. iyi ise çok samimi sınırzede, kötüyse sınırı kapalıdır...

                  ben narsist olabilir miyim acaba ? şu cümle beni tarif etti sanki ;iyi ise çok samimi sınırzede, kötüyse sınırı kapalıdır...
                  Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

                  Yorum


                  • #54
                    iyi geceler benide güldürdü biliosunn özel bi slmda benden milady
                    Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                    Yorum


                    • #55
                      Orjinal yazı sahibi: Düşmacunu View Post
                      ben narsist olabilir miyim acaba ? şu cümle beni tarif etti sanki ;iyi ise çok samimi sınırzede, kötüyse sınırı kapalıdır...
                      Sanmıyorum tek başına narsist değilsindir. ama milady ile benzerlik sezdim. milady = senin kardeşin olabilir bir düşün istersen???
                      Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                      Yorum


                      • #56
                        Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                        Sanmıyorum tek başına narsist değilsindir. ama milady ile benzerlik sezdim. milady = senin kardeşin olabilir bir düşün istersen???
                        evet var bi benzerlik ben de şaşırdım.
                        Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

                        Yorum


                        • #57
                          Orjinal yazı sahibi: RecepSolar
                          Hımm. o da güzel.
                          ---Endüstri , Örgüt Psikolojisi
                          ---Klinik Psikolojisi
                          ---Deneysel Psikoloji Ana bilim dalı
                          ---Uygulamalı Psikoloji Ana bilim dalı
                          ---Gelişim Psikolojisi Ana bilim dalı
                          ---Sosyal Psikoloji Ana bilim dalı
                          Bunlar var zaten psikoloji bölümlerinde.
                          İstedikleri puanlarda bunlarmış.

                          http://www.psikolojikdanisma.net/psi...u_puanlari.htm

                          Şayet olurda kazanırsan 4 sene boyuna göreceğiniz derslerde bunlar;

                          http://www.psikoloji.hacettepe.edu.tr/lisans.html

                          Ben bir insanın istedikten sonra diğer isteyenlerle yarışmaya girip başarılı olabileceğine inananlardanım.
                          Bence biraz üzerine gittikten sonra istediğin bölümü kazanabilirsin. Hadi istediğin tam bölüm olmadı diyelim bir altındaki istediklerini kazanırsın.

                          Bana göre sadece bir insan üniversite sınavlarına girerken hangi bölümü istediğini nasıl kazanabileceğini bilsin yeterli gibi geliyor.

                          İnşallah gönlüne göre bir yer kazanırsın , baktın olmadı devam edersin turizme.

                          Bütün üniversitelerde her bölümün kendisine göre avantajları var. Şu bölüm çok kötü , Şu bölüm , şu meslek çok iyi gibi net ayrımlar hiç kimse yapamaz. Hepsini birbiri ile kıyasladığımızda , hepsinin birbirlerine göre + ları ve - eksileri var.

                          öncelikle şaşırdım ne kdar ayrıntılı araştrmışsın öyle..
                          teşekkür ederim güzel temennilerin için..

                          aslında turizmi ya da turizm çalışanlarını küçümsediğimden falan değil ama kendimi otelde çalışırken düşünemyorum..

                          benim psikoloji kazanmam sadece iyi bi gelecek ,kariyer,para demek olmayacak.. etrafımda bana güvenmeyen çok insan var. çünkü onlara göre ben sürekli karar değiştiren, bişeyi kafasına koyupta yapamayan bi insanım. arkadaşlarım mezun olurken ben ünv ye başlıyo olcam şimdi. ama dert değil, kazanayım yeter ki.. kendimi önce kendime sonra insanlara ispatlamış olayım. şu hayatı yenmiş olcam o zaman... hayatta yaşamak için hiç bi sebebim yok. bari bu hedefim yaşatsın beni.. paramparça bi ailem var, arkadaşım yok, çok sevdiğim insandan ayrılmak zorunda kaldım. kısacası yapayalnızım.. bu meslek benim için tutunacak bi dal.. evlilk falan benm için çok uzak,imkansz. mesleğime adamak istiyorum kendimi kazanamazsam bu bölümü korkarım kendimi öldürmek zorunda kalcam.
                          Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

                          Yorum


                          • #58
                            Sonunu göremeyen kahraman olamaz: P
                            Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                            Yorum


                            • #59
                              Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
                              Sonunu göremeyen kahraman olamaz: P
                              cidden sonunu görmeden sadece yürümek artık bana hiç eğlenceli gelmiyor.. merak ediyorum.net bi şekilde göreym ki ne için çabaladığımı bileyim diyorum.
                              hayatta o kadar anlamsız şeyler için çabaladım ki.. belki de sebebi bu. artık yoruldum.
                              Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

                              Yorum


                              • #60
                                Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
                                Sonunu göremeyen kahraman olamaz: P
                                İki kişinin bindiği tır değildir.

                                I'm fine. I'm just not happy.
                                G.House

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X