arkadaşlar başlıkdada gördüğünüz gibi okb hastayım ve ilaçların çoğu etki etmiyor, psikiyatırıma gidiyorum yapacabileceğim bir şeyi yok diyor bunun ilaçdan başka tedavisi yokmu ? yoksa bütün ilaçlarımı denemeliyim çünki çoğu ilaç etki göstermiyor şuan 7 tane ilaç kulanıyorum 1 i sadece etki ediyor bana yardım edebilecek varmı acaba
sakın tedavi kendi kafanda felan demeyin ilaçların etki etmeyeceği kadar şidetli çünki:2:
sakın tedavi kendi kafanda felan demeyin ilaçların etki etmeyeceği kadar şidetli çünki:2:


Yorum