Selam arkadaşlar bende obsesif kompulsif bozukluk var yas 20 doktora daha gıtmedım ama cok arastırdım ve belırtılerı tıpa tıp uyuyor 4 senedır var bu hastalık bende ve suan yurtdısındayım calısıyorum turkıyeye 7 ci ayda gıdıcem ve bır doktora gıdıcem dırek ama sure cok uzun daha var yanı turkıyeye gıtmeme burdada gıtme sansım yok fazla okbsi olanlardan okb ilgili doktorların verdıgı tavsıyelerı acıklamaları kurtulma yollarını cartını curtunu yazlarını ıstıyorum herkes yazarsa hem benım ıcın yararlı olabılır hemde sızın ıcın herkes farklı doktorların tavsıyelerını ogrenmıs olur ve herkese faydalı olur herkes yenı bısı ogrenır cvp beklıyorum arkadaslar okbsı olan herkesden
)
)


Yorum