Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Okb kurtulmanın yolu doktorların verdigi öneriler ??

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Okb kurtulmanın yolu doktorların verdigi öneriler ??

    Selam arkadaşlar bende obsesif kompulsif bozukluk var yas 20 doktora daha gıtmedım ama cok arastırdım ve belırtılerı tıpa tıp uyuyor 4 senedır var bu hastalık bende ve suan yurtdısındayım calısıyorum turkıyeye 7 ci ayda gıdıcem ve bır doktora gıdıcem dırek ama sure cok uzun daha var yanı turkıyeye gıtmeme burdada gıtme sansım yok fazla okbsi olanlardan okb ilgili doktorların verdıgı tavsıyelerı acıklamaları kurtulma yollarını cartını curtunu yazlarını ıstıyorum herkes yazarsa hem benım ıcın yararlı olabılır hemde sızın ıcın herkes farklı doktorların tavsıyelerını ogrenmıs olur ve herkese faydalı olur herkes yenı bısı ogrenır cvp beklıyorum arkadaslar okbsı olan herkesden )

  • #2
    hangı konularda obsesifisin? onları yazarsan senınle aynı konuda takıntılı ınsanların onerılerını alabılırsın

    ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

    Yorum


    • #3
      Düşünce obsesyonu var bende yanı aklıma bısı gelıyo ve takılıyorum ona arka arkaya tekrarlıyorum emın olamıyorum aklımdan cıkmıyor o sekılde obsesyonlarım var lutfen arkadaslar cevap yazın 1 kısı cevap yazmıs 8 saattır :S

      Yorum


      • #4
        Bende senin gibi bi konuya takılıyorum ve sürekli o aklımda bendede sürekli eskiden yaptığım büYük küçük kötü şeyleri hatırlıyorum ve erkek arkadaşıma karşı kendimi suçlu hissediyorum.küçücük söylediğim bir yalanı büyütüp ben yalancıyım diye kendimi suçluyorum , bütün yaptığım hareketleri bir nedene bağlayıp mutsuz oluyorum neden öyle davrandım,neden öyle söyledim diye ve bu şekilde erkek arkadaşımı aldatıyormuşum gibi düşünceler beynimi kemiriyo ,hiç karşı cinsin olduğu ortamlara giremiyorum çünkü küçük bi hareketi hoşuma gitse bunu büyütüp kendimi suçlu hissetmekten korkuyorum ve kendim gibi davranamıyorum bu hastalık beni çok yordu ne olur bana yardımcı olun

        Yorum


        • #5
          doktorla konuş dostum bendede vardı çok kötüydüm ilaçlarla daha iyi oldum hala biraz var ama eskiye göre çok daha iyiyim şimdi.
          içindeki öküz e oha de.

          Yorum


          • #6
            kız kulesi anlattıklarına göre sendede düşünce obsesyonu var ve sen bu takıntını yensen bıle baska baska seyler cıkacak benımde oyle oldu basta bısılere takıldım sonra arkası geldı arka arkaya bussuru takıntılar bırını yendım bırı cıktı bırını yendım bırı cıktı sonu gelmedı yanı ve halen ugrasıyorum 4 sene oldu tek care takmamak ne durumda olursan ol ama oda cok zor :S

            Yorum


            • #7
              gerçekten sendede mi benimki gibi var??biraz anlatır mısın lütfen

              Yorum


              • #8
                bende yıllardır var ve çok farklı bir şekilde başladı ve şu an çok farklı durumda ..sürekli suçluluk duygusu yaşamaktan bıktım artık eğer kendimle ilgili bir durum olsa umurumda olmaz ama karşımdakine karşı suçluluk duygusu içindeyim bu durumuda yaptıklarımı ancak ona anlatarak geçirmeye çalışıyorum ama anlatmaktanda yorumdum ve sevgilim anlattıklarım karşısında benden nefret edicek diye korkuyorum .çünkü onu kaybetmek istemiyorum çok seviyorum

                Yorum


                • #9
                  senı cok ıı anlıyorum uzuluyorumda :S ekle faceden ordan hızlı hızlı konusalım ıstersen en azından bırbırımıze yardımcı oluruz :S

                  Yorum


                  • #10
                    facem yok üzgünüm

                    Yorum


                    • #11
                      burdan yardımcı olabilir misiniz?

                      Yorum


                      • #12
                        anladım soracagın bısı var sa sor bu arada doktora gıttın mı hıc

                        Yorum


                        • #13
                          doktora gittim ilaç verdi ama hiçbir şeye yaramadı ..en çok kafama taktığım şey acaba ben gerçekten onları düşünüyorum da hastalık bahanesi mi buluyorum?

                          Yorum


                          • #14
                            aynen bahane buluyorsun yanı aslında sen o konu yuzunden degıl hastalıktan dolayı o konuya okadar takılıyorsun ve sorun edıyorsun yanı sen o dusuncenın sacma oldugunuda bıluyorsun ama aklından atamıyorsun sorun o dusuncede degıl sende o dusunce olmasa baska bı dusunce olur o olmasa baska yanı beynın her zaman bısılere takılıyor ve cok cok sacma olsa bıle aklından atamıyorsun bence bu hastalıgın baslarındayken hıc bısı olmamıs gıbı davran o dusunce yokmus gıbı davran ve kafandan at caba gosterme unutmak ıcın bırak dusunme hıc kendı halıne bırak ne olursa ugrasma yanı bır sure sonra o dusuncenın sacma oldugunu anlıyorsun

                            Yorum


                            • #15
                              okb her türlü kurnazlığı bilir... önemli olan bunun bilincinde olup onun yaptırdıklarının tam tersini yapmaya yönelmeK bunun üstünde düşünmektir bence...

                              KuzuZade
                              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X