Duyuru

Collapse
No announcement yet.

askerde ilaç kullanımı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • askerde ilaç kullanımı

    merhaba arkadaşlar size bir soru sorucam.. yanıtlarsanız çok memnun olurum...yakında askere gidicem okb için paxil diye ilaç kullnıyorum yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum...askere gittiğimde bu ilacı kullanmam için napmam lazım burdaki psikiyatriden ilaç raporu almak istiyorum acaba askerde bi sorun çıkarmı neler yapmam lazım ....

  • #2
    kullanabilrisn belki paxil olmazda muadilini verirler ama kullanırsın merak etme.

    Yorum


    • #3
      sağol kardeşim aydınlattığın için...

      Yorum


      • #4
        Kullanabilirisn ben kullandım

        Yorum


        • #5
          kullanabilirsinn yanında ilaç raporu götürmenin faydasıı olurrr

          Yorum

          İşleniyor...
          X